Betalen via nieuwe media: analyse van kansen

Betalen via nieuwe media: analyse van kansen

Betalen via nieuwe media: analyse van kansen

Hoewel er momenteel verschillende instrumenten voorhanden zijn om te betalen via internet of de mobiele telefoon, wordt geen daarvan breed genoeg geaccepteerd om succesvol te zijn. Veel initiatieven voor nieuwe betaalinstrumenten zijn dan ook alweer verdwenen door een gebrek aan kritische massa. Dat wil echter niet zeggen dat er geen kansen voor nieuwe betaalinstrumenten zijn.

Dat stelt het Ministerie van Economische Zaken in het rapport Betalen via nieuwe media: analyse van kansen (update 2005) naar aanleiding van een onderzoek met diverse marktpartijen, waarin de mogelijkheden zijn nagegaan om de beschikbaarheid en het gebruik van betaal-mogelijkheden via nieuwe media te intensiveren.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • In hoeverre is dit rapport nog actueel? Het is geschreven in oktober 2003 en gepubliceerd in januari 2004!

    geplaatst op
  • Ik was nog met de tekst bezig Ronald, de update van dit jaar is namelijk net uit!

    geplaatst op
  • Dan was ik een beetje voorbarig en ga ik de update eens even bekijken ;)

    geplaatst op
  • I am looking for information on European online payment methods, would you know where I might be able to obtain a table listing the percentages of the various online payment methods?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.