Bereik TV vs Internet

Bereik TV vs Internet

Onderzoek van de Newspaper Association of America heeft uitgewezen dat het tussen 8 en 10 ‘s ochtends vijf keer waarschijnlijker is dat je een consument bereikt met een site dan met een TV-spot. De vereniging pleit daarom voor verschillende bannertarieven op verschillende delen van de dag.

Bron:
http://www.internetjournalist.nl/

Zie ook:
http://www.internetnews.com/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.