Ben jij de marketing-#vooruitdenker van 2017? #spon

17 februari 2017, 05:00

Doe mee met de Achmea Trendwords Challenge 2017 en maak kans op een drone!

Marketen is vooruitzien. Welke markten kunnen we aanboren? Hoe zetten we dat nieuwe product succesvol in de markt? Hoeveel extra omzet kunnen we behalen dit jaar? En dus kijk je ook naar de ontwikkelingen om je heen. Want om in de toekomst succesvol(ler) te zijn, moet je die toekomst vóór zijn. En anders dan trendwatchers, denk jij ook na over de gevolgen ervan. Daarom doen we een beroep op jouw beroepsmatige vooruitziende blik en vragen we je de drie trendwords van 2017 te benoemen in de Achmea Trendwords Challenge 2017.

In 2017 personaliseer je je als marketeer suf. Dankzij predictive analytics en neurale netwerken die deep learning toepassen lukt het je steeds beter om zelfs de meest hybride consument te hypertargetten.

En met je persuasive design nudge je die consument in de richting van je chatbot, die met behulp van de blockchain de aanschaf regelt en afrekent in bitcoins. Maar wel mobile-only natuurlijk. Of valt immersive video op de Hololens niet in die categorie?

Achmea Trendwords Challenge

Inderdaad, de lijst met trends is indrukwekkend. Net als vorig jaar, gaan Marketingfacts en Achmea in de komende weken een aantal van deze trends beschrijven en belichten. Welke ervan zijn fads en welke zijn facts? Welke hebben impact op het doen en laten van ons als marketeer – of belangrijker: op onze klanten?

In de Achmea Trendwords Challenge van 2016 bleken storytelling, personalization en snackable content het ‘heetst’.

Maar we willen niet te lang achteruitkijken. Daarom vragen we jou om vooruit te denken en te benoemen wat volgens jou dé drie trends van 2017 worden. Daarmee maak je kans op een mooie prijs, namelijk een DJi Mavic Pro-drone – door oppervlogger (in ruste) Casey Neistat uitgeroepen tot “GREATEST DRONE EVER!!“.

Hoe doe je mee?

Wat je moet doen om daarvoor in aanmerking te komen:

  • Kies de 3 trendwords waarvan jij de hoogste verwachtingen hebt. Dat doe je op de Achmea Trendwords Challenge-website.
  • Deel jouw top-3 trendwords via social media via de ‘share’-knop. De actie geldt alleen als je de woorden openbaar deelt via Facebook, LinkedIn en/of Twitter.

Begin april hoor je dan of jij dé #vooruitdenker van 2017 bent.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!