Bannercampagnes en DM werken niet voor Bodyon

Bannercampagnes en DM werken niet voor Bodyon

Het is bijna een jaar geleden dat Endemol het ambitieuse project Bodyon lanceerde. Maar hoe succesvol is het project eigenlijk? Nu weet ik niet of ik tot de doelgroep behoor maar ik heb er nog weinig van gezien of gehoord terwijl Bodyon toch al behoorlijk wat marketingacties heeft gedaan.

Uit ervaring blijkt dat partnerships met bladen als Top Sante en Flair goed werkt. De lezersaanbiedingen in combinatie met redactionele aandacht die zij plaatsen responderen goed. Daarnaast heeft de publiciteit in bladen als Marie Claire, Viva en Cosmopolitan ook prima resultaten opgeleverd. Een absolute tegenvaller was de banner-campagne die op verschillende vrouwensites, maar ook portals, zijn geplaatst. Twee DM mailings, verstuurd met een grote zorgverzekeraar en een A-merk in multivitaminen respondeerden ook onder de maat.

Iemand enig idee wat de status is van Bodyon?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Ik weet niet of ik tot de doelgroep behoorde, maar ik kende het ook niet. Vind het op zich wel een leuk project, alleen vraag ik me af hoeveel klanten ze daadwerkelijk hebben op dit moment.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.