Audi speelt verstoppertje

12 mei 2005, 20:02

Dat Audi de kunst van interactieve marketing verstaat hebben ze al laten zien bij de recente campagne voor de Audi A3.

Ook voor de Audi A4 hebben ze weer een prachtige campagne bedacht. Een online game waarbij je 9 onderdelen van de Audi A4 op het internet moet vinden. Audi geeft tips (met daarbij de nodige productinformatie) hoe en waar je de onderdelen kunt vinden. De winnaar mag twee jaar gratis rijden in een gloednieuwe Audi A4. Als je nog mee wilt doen moet je snel zijn, over een paar dagen is het spel afgelopen (via: 31stsecond.nl).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    on

    Meedoen kan wel, maar winnen niet: Audi A4 Sum of the Parts (the “Sweepstakes”) is open only to legal residents of the fifty (50) United States and the District of Columbia who are at least eighteen (18) years old at the time of entry.


    13 mei 2005 om 07:39

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!