AskNow Solutions ontwikkelt analysetool voor uitgaande e-mail

10 juli 2004, 11:22

AskNow Solutions heeft een analysetool ontwikkeld waarmee de consistentie van uitgaande e-mailberichten kan worden geanalyseerd.

Onderzoek heeft onlangs uitgewezen dat bij het beantwoorden van vragen per e-mail vaak verschillen voorkomen. Door het inzetten van de E-mail Consistentie Tool krijgen organisaties een duidelijk beeld welk type vragen er per e-mail is gesteld, alsmede de consistentie van de gegeven antwoorden op die vragen. Organisaties zijn hierdoor beter in staat om gerichte verbeteringen door te voeren om op die manier de kwaliteit van de service te verbeteren.

De nieuwe e-mail tool kan apart worden ingezet bij organisaties maar is ook leverbaar als add-on voor de Smart E-mail Response-applicatie van AskNow. Hierdoor is het mogelijk om real-time de consistentie van antwoorden te meten en gelijk te kunnen reageren indien dit nodig is. Op dit moment is AskNow voor een aantal organisaties bezig met het analyseren van de consistentie van antwoorden per e-mail. AskNow levert producten en diensten op het gebied van zelflerende softwareoplossingen voor het optimaliseren en automatiseren van klantcommunicatie via e-mail, sms, digitale fax, OCR en web. Door het toepassen van ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie, taaltechnologie, document retrieval en semantiek (zeg maar de betekenis van een taalteken) is AskNow volgens eigen zeggen in staat digitale informatie te analyseren en daadwerkelijk te begrijpen. Hierdoor worden organisaties in staat gesteld tijd te besparen, en… kosten te verminderen.

Bron:

http://www.telecommerce.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!