Amerikaanse branche-organisatie voor zoekmachine marketing wordt volwassen

Amerikaanse branche-organisatie voor zoekmachine marketing wordt volwassen

Begin deze week vond de jaarlijkse bijeenkomst van de Amerikaanse branche-organisatie voor zoekmachine marketing, Search Engine Marketing Professional Organization (SEMPO), plaats in San Jose, California.

De organisatie heeft inmiddels meer dan 250 leden (contributie varierend van $300 tot $5000 per jaar), een aantal grote sponsors (zoals Overture, Google, Verizon en Atlas) en bijna $300.000 in kas (waarvn ca. 25% sponsorgeld; rest via leden). Voor het komende jaar staan o.a. een landelijke advertentiecampagne met als payoff “Top of Search - Top of Mind”, de start van een Japanse versie van SEMPO en een nieuw wetenschappelijk search-onderzoek op het programma.

Binnenkort tijd voor een Nederlandse brancheorganisatie of moet Nederland zich aansluiten bij een Europese of Amerikaanse organisatie?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.