Advertorial: Nissan promoot elektrisch rijden in Europa

25 mei 2012, 07:12

Nissan, de maker van de volledig elektrische Nissan LEAF, wil in 100 dagen tijd minstens een miljoen Europese automobilisten kennis laten maken met het elektrisch rijden. De autofabrikant introduceerde vorige maand de 100 dagen durende campagne ‘The Big Turn On’.

Kijk op the-big-turn-on.nl voor meer informatie en maak kans op fantastische prijzen!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

3 Reacties

    Rudolph Regter

    En voorzien 400 oplaadpunten in heel Europa. Op korte termijn komt er een in Nederland, in Amersfoort en een in frankrijk lees ik in de krant. Het zijn palen met een hoog vermogen waardoor de auto in een half uur is op te laden. Met een stopcontact van thuis zou dat ongeveer 9 uur duren.

    Vanuit Energie gezien een te volgen ontwikkeling. Veel van je huishoud geld dat nu naar benzine gaat, zal straks in 220 gaan zitten.


    22 mei 2012 om 18:27
    ingmar123987

    Gratis reclame voor Nissan en deze website op Marketingfacts.


    23 mei 2012 om 07:37
    Floor

    Volgens mij is een “advertorial” nooit gratis idevegte…


    23 mei 2012 om 08:00

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!