Advertising on-demand

Advertising on-demand

De wereld staat op zijn kop want TV advertising killer Tivo komt met een zoekmachine voor commercials!

Vanaf het voorjaar 2006 zal de leverancier van harddisk recorders de abonnees een opmerkelijke dienst aanbieden welke op basis van relevantie en doelgroepvraag boodschappen bijeen sprokkelt en deze gewenst aan de kijker toont. Dit betreft zowel spot als non-spot advertising.

Een aantal gerenomeerde Amerikaanse reclame- en mediabureaus hebben Tivo geholpen met de ontwikkeling van deze unieke applicatie die op categorie?n zoals bijvoorbeeld reizen, automotive of telecom kan zoeken en tonen. Na video on-demand, tv on-demand nu ook ad?s on-demand. Tivo doet daarmee een hele interessante handreiking naar adverteerder, zender en kijker. Tivo levert namelijk boodschappen af als motief en ontvankelijkheid van de consument synchroniseren en er vraag ontstaat?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Grandioos! En zo hoort het dus (mits consumenten zelf kunnen bepalen of ze hun interesses willen laten volgen).

    geplaatst op
  • Inderdaad Anders, een boeiende doorbraak. Overigens gaat het gerucht dat de abonnees met een 'Tivo bekend profiel' zeg maar, korting op de dienst krijgen.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.