Adverteren met banners op basis van CPM via Google!

Adverteren met banners op basis van CPM via Google!
,

Vanaf vandaag is het mogelijk om met AdWords te adverteren met banners, het afreken model is op basis van CPM. De prijs wordt bepaald door een veilingsysteem, via een formule concurreert de banner met de cpc tekst advertenties. Ook is nieuw dat je als adverteerder kan kiezen op welke sites je wel en op welke sites je niet vertoond wil worden. Dit is bij het contextual adverteren op basis van CPC tot op heden niet mogelijk, wel kan je hier bepaalde sites uitzetten. Met deze stap wordt het begrip “zoekmachine marketing” steeds vager. Partijen als Webads en Adlink zullen de hete adem van Google meer en meer voelen.

Wij zijn momenteel druk aan het testen en zullen op korte termijn verslag doen van onze eerste bevindingen.

Lees meer op: Adwords Support


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Ik kan er altans niets van terugvinden op de adsense pagina...?

    geplaatst op
  • Micheal: het gaat ook over AdWords ;)

    geplaatst op
  • BlueAce: Publishers moeten de banner advertenties toch tonen? Of worden die gewoon getoond onder "beeldadvertenties"?

    geplaatst op
  • @Michael: In adsense kan je aangeven of je wel of geen visual ads wil hebben. Het grootste deel van de publishers heeft aangegeven dit wel te willen.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.