Adverteerders voor 80 miljoen benadeeld door buro’s

23 januari 2006, 14:44

De mediasector moet nog dit jaar inzicht geven in de geldstromen tussen de adverteerder, het mediabureau en het medium. De sector ligt al enige tijd onder vuur vanwege vermeende misstanden met facturen bij mediabureaus. Zij zouden hierdoor euro 80 miljoen euro extra inkomsten hebben, ten koste van de adverteerder aldus Het Financiele Dagblad (na registratie) (via: WDI).

80 miljoen euro?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    media

    Heb er net ook eentje op molblog geplaatst Theo 😉


    23 januari 2006 om 15:10
    theo van vugt

    @Marco: ja ik zag hem. Heel goed. Zo blijven we een beetje scherp 🙂

    Maar die 80 miljoen circuleren al maanden: Henk Borst heeft dat in een interview in Adformatie ook al een tijd geleden gemeld. Dus dat was het nieuws niet, het gaat er om dat NUV en CMC er ‘iets’ aan willen doen.


    23 januari 2006 om 17:22
    media

    Ik probeer dagelijks al het nieuws zo goed als mogelijk bij te houden; vandaag was ik even wat minder scherp. Naast dit ‘oude’ nieuws had ik nog een paar uitglijders. Ach, ben blij dat de lezers daar alert op reageren 😉

    Dank overigens voor de toevoeging; dat had ik er inderdaad niet van begrepen!


    23 januari 2006 om 17:43

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!