Adverteerders snappen geen bal van iDTV

Adverteerders snappen geen bal van iDTV

Adverteerders snappen geen bal van iDTVHet Belgische Digimedia heeft een interessant artikel over iDTV en reclame. Het gaat in op de tegenstrijdige berichten over interactieve digitale TV (iDTV) en dan met name de vraag waarom adverteerders nog niet hun weg hebben gevonden naar iDTV.

Digimedia verwijst daarbij o.a. naar de weblog whatsnewsaatchi.blogspot.com van het Belgische Saatchi & Saatchi waarin de lezer wordt uitgenodigd om mee te discussieren over dit onderwerp. Naast het lezenswaardige artikel is ook zeker de fotoserie de moeite waard.

De voorlopige conclusie na dit allemaal te hebben gelezen: adverteerders snappen nog geen bal van iDTV!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.