Advergaming gaat concurreren met tv

Advergaming gaat concurreren met tv

Het New Yorkse bedrijf Massive Incorporated lanceert vandaag wat ze zelf het eerste videogame-reclamenetwerk ter wereld noemen. Adverteerders kunnen bij Massive ruimte inkopen in online videogames. De advertenties verschijnen in de games op gebouwen, auto’s, billboards, posters en alle andere plaatsen waar je in de echte wereld ook reclame kunt tegenkomen.

Massive heeft al overeenkomsten met uitgevers als Vivendi Universal Games, UbiSoft, Konami en Legacy Interactive. Met deze uitgevers kunnen reeds advertenties worden geplaatst in meer dan 15 titels. Dit komt overeen met een wekelijks bereik van ca. 2 miljoen mannen (en vrouwen?) in de leeftijd van 18 tot 34 jaar (bron: Adformatie).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Nu nog even het surf gedrag vastleggen dmv spyware van deze 2 miljoen mannen (en vrouwen?), en dan gepersonaliseerd advertenties laten verschijnen in hun favoriete spel.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.