ADV: 3 praktijkvoorbeelden van e-mail marketingcampagnes

1 februari 2014, 06:16

E-mail marketing is veel meer dan alleen een nieuwsbrief versturen. Aan de hand van drie geavanceerde klantcases laten we je zien hoe je in combinatie met online enquêtes, dynamische content en actiematige campagnes je communicatiekracht vergroot en je omzet verhoogt. Download de gratis casebundel

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

1 Reactie

    Ed Sander

    Ik vraag me af of het geen tijd wordt dat zakelijke dienstverleners hun whitepapers gewoon beschikbaar maken zonder dat je daar eerst je gegevens voor af moet staan. Mij schrikt dat persoonlijk altijd af omdat ik het gevoel krijg dat er een uur later meteen een vertegenwoordiger aan de telefoon hangt.

    Ik snap dat het een lead-generatie tool is, maar zou het niet zo zijn dat:

    a) het aantal downloads toeneemt als er geen gegevens worden gevraagd

    b) als de content goed is de downloader het bedrijf op basis van het principe van ‘inbound marketing’ toch wel weet te vinden.

    Onvoorwaardelijk kennis delen werkt volgens mij beter.

    Ed


    3 februari 2014 om 10:03

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!