Ad:tech conferentie Parijs

Ad:tech conferentie Parijs

Ad:tech conferentie ParijsDeze week vindt voor het eerst de ad:tech conferentie en beurs plaats op het vaste land in Europa. Op 6 en 7 maart openen de deuren van Palais des Congrès in Parijs voor dit interactieve marketing event. Na de successen in New York en London was het tijd voor uitbreiding in Europa, mede gesterkt door de groeiende Franse markt.

Bezoekers van het congres kunnen uit ongeveer 30 sessies kiezen, die zijn gesplitst in strategic vision, best practice en experiences. Keynotes zullen onder andere verzorgd worden door Eric Clemenceau, Vice President Advertising EMEA van jooST (ex the Venice Project). Tevens is er een (voor bezoekers gratis) playground met ruim 60 exposanten, waaronder Nederlandse initiatieven als eBuddy en RealTracker, die waarschijnlijk op zoek gaan naar (Franse) klanten of adverteerders.

Hoewel de conferentie open staat voor bezoekers van alle nationaliteiten en talen, worden maar twee van de drie streams realtime vertaald naar het Engels. Tevens is de website wel in een Engelse uitvoering (kleine spelfouten daargelaten) maar is bijvoorbeeld het registratie proces in het Frans, waardoor het lijkt alsof daar niet veel aandacht aan besteed is.

Ben zeer benieuwd naar de opzet van dit congres. Wie gaat er nog meer heen?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Veel plezier in Parijs Robin en voor als je terug bent wellicht een kort verslag?

    geplaatst op
  • He Robin, ik ga ook, vertrek vanavond vanuit Lausanne richting Parijs, anders daar ff afspreken? Mail me dan ff op rjdeheer [ape] gmail [punt] com .

    geplaatst op
  • Ik ben ook benieuwd hoe dat nou gaat; een Amerikaanse concept in Frankrijk. eBuddy gaat alle Ad:tech conferenties af misschien leuk om eens te horen wat de verschillen zijn.

    Eind April komt ad:tech weer naar San Francisco. Deze week moet ik als jurylid het een en ander doornemen voor de Ad:Tech Awards die dan worden uitgereikt.

    geplaatst op
  • Misschien moet ik dit jaar ook maar eens gaan. SF zou mooi zijn maar pas net niet in mijn agenda; Miami of Londen wellicht. Iemand suggesties?

    geplaatst op
  • Ik ben er gisteren voor de dag naartoe gegaan. Na vorig jaar september ook de Adtech Londen beurs gezien te hebben viel de Parijse versie toch vies tegen. De opzet van de beurs was kleinschalig, met zo'n 30 stands (zonder veel poespas), grote namen als Google en MSN ontbraken. Het was duidelijk te zien dat deze Adtech beurs vooral lokaal bedoeld is, met veel Franse medewerkers op de stands, en (behalve Ebuddy, Realtracker, Doubleclick, Adlink etc.) weinig in Nederland opererende partijen.

    Wellicht dat het concept toch iets te lokaal is zo, wellicht is http://www.ad-techhamburg.com/_de/ toch iets meer voor het Europese vaste land opgezet.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.