Adformatie neemt Incentive over

Adformatie neemt Incentive over

Adformatie Groep (Kluwer) neemt per 1 juli de titel Incentive over van RAI Langfords over, zo meldt de website van Adformatie. De titel zal worden samengevoegd met Adfo Direct, de direct marketing-poot van het netwerk. De nieuwe combinatie zal de grootste DM-titel van Nederland vormen.

Incentive is van oudsher actiever op het gebied van actiemarketing, Adfo Direct is vooral sterk op het directmarketingvlak, aldus de Adformatie Groep. Zij ziet ziet in de titels daarom een goede aanvulling op elkaar. De redacties zullen worden samengevoegd.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Jammer, ik vond Incentive altijd een interessant blad en het sprak me ook aan qua look-n-feel. Ik heb het bange vermoeden dat dat in de verdrukking gaat komen dan wel helemaal verdwijnen.

    geplaatst op
  • Incentive-hoofdredacteur Allard Frederiks verhuist per 1 juli mee naar Kluwer, dus dat zal wel meevallen, Kasper.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.