ADCN Lampen voor .Bone, Lemz, Clockwork

8 april 2003, 13:34

De campagne Waarom was ik nog voor jou? van Omo, gemaakt door Lemz, is bekroond met een Gouden Lamp. Deze prijs wordt uitgereikt door de Art Directors Club Nederland (ADCN) en geldt als belangrijkste prijs in Nederland voor creativiteit in reclame.

Er zijn bekroningen in meerdere categorie?n. Met een campagne voor Auto Trader won .Bone een Zilveren Lamp, ook ‘Discover New Look’, voor Coca-Cola, gemaakt door Studio Micha Klein, Metadreams en Clockwork was goed voor een Zilveren Lamp. Binnen ‘cross media’ was er een bekroning voor een CD-Rom, gemaakt door Wieden-Kennedy voor Nike. Koen Verhagen, creatief directeur van .Bone, zegt de prijs voor zijn bureau ook te zien “als definitieve erkenning en acceptatie van online advertising binnen de communicatiemix”.

Bron:

http://www.emerce.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!