ADCN Lampen voor .Bone, Lemz, Clockwork

ADCN Lampen voor .Bone, Lemz, Clockwork

De campagne Waarom was ik nog voor jou? van Omo, gemaakt door Lemz, is bekroond met een Gouden Lamp. Deze prijs wordt uitgereikt door de Art Directors Club Nederland (ADCN) en geldt als belangrijkste prijs in Nederland voor creativiteit in reclame.

Er zijn bekroningen in meerdere categorie?n. Met een campagne voor Auto Trader won .Bone een Zilveren Lamp, ook ‘Discover New Look’, voor Coca-Cola, gemaakt door Studio Micha Klein, Metadreams en Clockwork was goed voor een Zilveren Lamp. Binnen ‘cross media’ was er een bekroning voor een CD-Rom, gemaakt door Wieden-Kennedy voor Nike. Koen Verhagen, creatief directeur van .Bone, zegt de prijs voor zijn bureau ook te zien “als definitieve erkenning en acceptatie van online advertising binnen de communicatiemix”.

Bron:
http://www.emerce.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.