Aantal corporate bloggers neemt toe in Amerika

Aantal corporate bloggers neemt toe in Amerika

Dat staat te lezen in het artikel Blogging Becomes A Corporate Job; Digital ‘Handshake’? in de Wall Street Journal van gisteren. 4% van de amerikaanse bedrijven hebben een corporate weblog en dat aantal groeit snel. Daardoor zal er zeker een plaats komen voor full-time bloggers of medewerkers die er een blogging functie bij krijgen staat in het artikel te lezen. Mooi is te zien dat er een besef komt waar het in deze tijd om gaat: conversaties. En met weblogs bouw je een band op met je klant die veel meer gebaseerd is op een relatie waarin loyaliteit en wederzijds vertrouwen belangrijk zijn in plaats van een verkoper-klant relatie.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.