Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

9 dimensies om ‘goede’ webcare te beoordelen

Op welke aspecten moet je letten om je dienstverlening te verbeteren?“Heb ik je zo goed geholpen?” Het is een vraag…

Direct of indirect communiceren in webcare?

Hoe willen consumenten op social media door merken en bedrijven worden aangesproken, op een directe of indirecte manier? In dit…

Wat kosten voice, streaming en influencers?

Veel interessant nieuws deze week over voice, maar er is nog veel meer: een inzichtelijke methode hoe merken het vertrouwen kunnen…

Stand van Webcare: is corona een versneller voor ontwikkelingen in digitaal klantcontact?

De inzet van machine assistance, live chat en voice anno 2020Selfservice kanalen en de inzet van machine assistance in de…

Hoe webcare in tien jaar tijd fundamenteel is veranderd

In de allereerste tweet die ik ooit plaatste, op 19 april 2009, was ik op zoek naar internationale voorbeelden van…

Sympathie in webcare: gebruik geen ‘vervelend’ en ‘helaas’?

Hoe moet het dan wel?Waar de één in een webcaregesprek vooral kiest voor woorden als vervelend, sorry, of helaas om medeleven richting een klant…

Van verkoper en HR-medewerker tot hulpsinterklaas: vijf manieren om chatbots in te zetten

Als consument worden we meer en meer verwend. Kom je op een website en heb je een vraag of opmerking…

Webcare: soms moet je gewoon je mond houden

Webcare heeft de afgelopen jaren een hoge vlucht genomen. Vrijwel alle organisaties in Nederland monitoren het web op consumenten-berichten (eWOM)…

‘Menselijk’ communiceren in webcare door OV-aanbieders

Steeds meer reizigers maken anno 2019 gebruik van social media om voorafgaand aan of tijdens hun reis contact op te…

Emoji in webcare: wel of niet doen?

In bijna iedere app of tweet staan ze: emojis. Uit onderzoek van Coosto blijkt dat we in Nederland 895.558 emojis per maand via…

Waarom niet (online) reageren geen optie is

Tijdens de allerlaatste editie van SMC050 voerde één onderwerp in alle lezingen de boventoon: 'Human = Key.' Bedrijven kunnen zich…

To tweet or not to tweet, that’s the question

Twitter: perfect kanaal voor webcare?Twitter: de stekker eruit of niet? Digital Wizards onderzocht de webcare van bedrijven op Twitter. Het…