Met enkele speldenprikjes overtuig je niemand. Je moet touchpoints stapelen om echt impact te maken. Wist je dat we soms over 40 of 50 touchpoints praten om een MQL te generen?
Enige tijd geleden verschenen twee nieuwe onderzoeken van Forrester waar wij van Marketingfacts een kijkje in mochten nemen. Hier delen we…
Deel 1: onderzoeksresultaten Shopping2020Vandaag was ik aanwezig op de eerste dag van de Webwinkel Vakdagen te Utrecht. Tijdens de achtste editie…
Niet focus op verkoop alleen, maar ook op ideeën & verhalen per vierkante meterOp 9 oktober jl. werd in Landmarkt het…
Vorige week vond Online Tuesdays eerste editie van het nieuwe seizoen plaats. Het onderwerp: customer journeys. Danny Oosterveer schreef vorige week…
Natuurlijk, touroperators hebben customer journeys. Maar jouw organisatie ook. Want met de veelheid aan kanalen die ons als marketeer ten…
De consument van heden ten dage is niet meer dezelfde als die van 10 jaar geleden. De huidige consument is…
We kennen het allemaal, en storen ons er aan: het eindeloze herhalen van je verhaal bij een gemiddelde klantenservice. Uit…
En de impact van je content vergrotenSocial media wordt door bedrijven op diverse manieren ingezet, van customer service en conversation management tot…
Dit blijkt uit het eerste CMO onderzoek van IBM. De vier belangrijkste uitdagingen zijn: de toegenomen hoeveelheid aan data (71%),…
Dit blijkt uit het onderzoek van Forbes Insights “Bringing 20/20 Foresight to Marketing” dat onder 321 senior (chief) executives in…
DoubleClick Touchpoints IV consumer survey is our fourth annual report about what influences people’s purchase decisions, online and offline, across…