Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Wat zijn de ontwikkelingen op het gebied van online retail en multitouchpoint-shopping?

Enige tijd geleden verschenen twee nieuwe onderzoeken van Forrester waar wij van Marketingfacts een kijkje in mochten nemen. Hier delen we…

Hoe shopt de consument online in 2020? #wwv14

Deel 1: onderzoeksresultaten Shopping2020Vandaag was ik aanwezig op de eerste dag van de Webwinkel Vakdagen te Utrecht. Tijdens de achtste editie…

Retailers: “Voeg iets positiefs toe aan het leven van je klant”

Niet focus op verkoop alleen, maar ook op ideeën & verhalen per vierkante meterOp 9 oktober jl. werd in Landmarkt het…

Online Tuesday over customer journeys: video’s en presentaties

Vorige week vond Online Tuesdays eerste editie van het nieuwe seizoen plaats. Het onderwerp: customer journeys. Danny Oosterveer schreef vorige week…

Eventverslag: #OnlineTuesday #37 over customer journeys

Natuurlijk, touroperators hebben customer journeys. Maar jouw organisatie ook. Want met de veelheid aan kanalen die ons als marketeer ten…

De omni-channel organisatie: op naar 1 klantervaring

De consument van heden ten dage is niet meer dezelfde als die van 10 jaar geleden. De huidige consument is…

Een gemiste kans: de kanaalswitch

We kennen het allemaal, en storen ons er aan: het eindeloze herhalen van je verhaal bij een gemiddelde klantenservice. Uit…

In 4 stappen je social content-strategie optimaliseren

En de impact van je content vergrotenSocial media wordt door bedrijven op diverse manieren ingezet, van customer service en conversation management tot…

Marketing executives weten zich nog geen raad met nieuwe ontwikkelingen

Dit blijkt uit het eerste CMO onderzoek van IBM. De vier belangrijkste uitdagingen zijn: de toegenomen hoeveelheid aan data (71%),…

Consistente merkbeleving grootste marketing uitdaging

Dit blijkt uit het onderzoek van Forbes Insights “Bringing 20/20 Foresight to Marketing” dat onder 321 senior (chief) executives in…

Touchpoints IV: How Digital Media Fit into Consumer Purchase Decisions

DoubleClick Touchpoints IV consumer survey is our fourth annual report about what influences people’s purchase decisions, online and offline, across…