Toen je laatst televisie keek, heb je toen ook je smartphone, tablet of laptop tegelijkertijd gebruikt? En zo ja, wat…
Vanavond viert de Nederlandse dramaserie Goede Tijden, Slechte Tijden een bijzondere mijlpaal. De teller van de populaire RTL 4-serie, die…
De eerste editie van het nieuwe seizoen van Online Tuesday stond in het teken van hoe online, social en mobile…
Een onderzoek van Deloitte naar de impact van online op de tv-ervaringDe tv-industrie is een wereld die door de invloed…
AdReaction-onderzoek van Millward Brown signaleert uitdagingen voor adverteerdersEen jaar of vijf geleden rapporteerde de satirische website The Onion al dat de…
Generaties lang kropen gezinnen bij elkaar om gezamenlijk voor de buis te genieten van hun meest favoriete TV-programma’s. De opkomst van…
Matthias Scholten is een bekend gezicht in Hilversum én daarbuiten. Ooit actief op het scherm, is hij nu vooral druk…
Het second screen is een term die we steeds vaker voorbij zien komen. Steeds meer tv-programma’s worden ondersteund en voorzien…
iPad wordt steeds functioneler gebruikt De iPad heeft duidelijk zijn vaste plek in het huishouden gevonden. Dat blijkt uit het…
In de zomer van 2010 nam zijn ondernemerszucht een hoge vlucht. Van de Crommert besloot die los te laten op…
Simultane advertising op tweede scherm versterkt branding-effect De commercial break op TV, het is het geijkte moment voor de meeste…
De Amsterdamse RAI trad begin september, zoals ieder jaar weer, als gastheer op voor IBC, waar meer dan 50.000 vertegenwoordigers…