Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Zo leidt multiscreening tot betere merkeffectiviteit

Toen je laatst televisie keek, heb je toen ook je smartphone, tablet of laptop tegelijkertijd gebruikt? En zo ja, wat…

Mijlpaal GTST wordt gevierd met primeur op second screen

Vanavond viert de Nederlandse dramaserie Goede Tijden, Slechte Tijden een bijzondere mijlpaal. De teller van de populaire RTL 4-serie, die…

Verslag Online Tuesday #46.2: hoe online de tv-ervaring kan versterken

De eerste editie van het nieuwe seizoen van Online Tuesday stond in het teken van hoe online, social en mobile…

Digitaal zet waardeketen tv-industrie op z’n kop

Een onderzoek van Deloitte naar de impact van online op de tv-ervaringDe tv-industrie is een wereld die door de invloed…

Gebruik tweede scherm staat vaak los van het eerste scherm

AdReaction-onderzoek van Millward Brown signaleert uitdagingen voor adverteerdersEen jaar of vijf geleden rapporteerde de satirische website The Onion al dat de…

De huiskamer-TV maakt een comeback

Generaties lang kropen gezinnen bij elkaar om gezamenlijk voor de buis te genieten van hun meest favoriete TV-programma’s. De opkomst van…

Matthias Scholten (RTL): “Alles wat we op het tweede scherm doen, is om tv te versterken”

Matthias Scholten is een bekend gezicht in Hilversum én daarbuiten. Ooit actief op het scherm, is hij nu vooral druk…

De ‘second screen experience’

Het second screen is een term die we steeds vaker voorbij zien komen. Steeds meer tv-programma’s worden ondersteund en voorzien…

Kwart Nederlandse huishoudens met iPad bezit er twee

iPad wordt steeds functioneler gebruikt De iPad heeft duidelijk zijn vaste plek in het huishouden gevonden. Dat blijkt uit het…

Mark van de Crommert (Remotely.tv): “Nog wennen, maar het tweede scherm komt eraan!”

In de zomer van 2010 nam zijn ondernemerszucht een hoge vlucht. Van de Crommert besloot die los te laten op…

Nieuwe startup Mediasynced synchroniseert TV-commercials met online campagnes

Simultane advertising op tweede scherm versterkt branding-effect De commercial break op TV, het is het geijkte moment voor de meeste…

Electronische TV-gids verrijkt met tweedescherminformatie

De Amsterdamse RAI trad begin september, zoals ieder jaar weer, als gastheer op voor IBC, waar meer dan 50.000 vertegenwoordigers…