Retail kan pas volwaardig omnichannel worden als de strategie vanuit elk perspectief wordt uitgezet.
Online diensten hopen op herstel. 92 procent boodschappen werd vorig jaar nog in supermarkt aangeschaftConsumenten raakten eraan gewend om meer…
Een omnichannelstrategie die past in de huidige tijdsgeestVirtueel van haarkleur wisselen, met een spraakassistent shoppen of binnen tien minuten je…
En die van andere fabrikanten die niet van retail houdenIn de week dat Apple aankondigde een nieuwe telefoon op de…
88 procent van de marketeers denkt dat feestdagen 2021 hun bedrijf zal maken of brekenBlack Friday verliest in rap tempo…
CTV-advertising verdringt mobile-advertisingDe manier waarop we televisiekijken is in de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Van veelal lineair kijken is er…
Het kan je bijna niet zijn ontgaan: Albert Heijn heeft een nieuwe campagne, waarin de nieuwe supermarktmanager (zeg maar: de…
De kracht van het luisteren. Gaming het nieuwe social? The last mile in retail advertising. Een lettertypekeuze-tool. En met de mountainbike de…
Overige social media groeien ook, maar minderOnderzoeksbureau WBR Insights en social advertising bureau Smartly.io, dat werkt voor merken als Zalando,…
Over de kracht van een foto als showroomlokkertje‘Content is king’. Ik lees het heel vaak. Maar is het eigenlijk (nog)…
Interview met Matthijs Storm, CEO WereldhaveTraditionele winkelcentra en -straten zijn uit de tijd, maar full service centers hebben de toekomst,…
Interview met Maarten Luijk, e-commerce manager van de bakkerijketenNa jaren op een laag online pitje te hebben gestaan lanceerde Bakker…