ReclameReview: In 2022 gaf 67% van de singles in een onderzoek aan een echt liefdesverhaal te willen beleven. Daar sluit de nieuwe merkcampagne van Lexa op aan.
Zou je een commercial kunnen maken waarin niet gesproken wordt, waar geen voice-over in zit en waarbij je toch al heel snel weet om welk merk het gaat, zonder dat je het officiële logo of een packshot ziet? McDonald's bewijst dat het kan.
Waar vakantie écht om draait? Dat wil dé VakantieDiscounter graag laten zien met haar nieuwste reclamecampagne...
Het groeiende aanbod van streaming diensten maakt het keuzeproces er niet eenvoudiger op.
Justdiggit, de ngo die zich inzet voor het koelen van onze planeet, lanceert een nieuwe campagne getiteld "Hoe groener, hoe koeler". Deze werd geproduceerd met inzet van virtuele studiotechnologie.
Kia heeft samen met de populaire TikTok-sterren Ghetto Trio (@dem_bruddaz) unieke content gecreëerd om een nieuwe generatie gaming-savvy consumenten kennis te laten maken met de volledig elektrische EV6 GT.
Je kent ze vast, die vragen op de theelabeltjes van Pickwick. In deze minidocumentaire laat het theemerk zien wat deze Tea Topics teweeg kunnen brengen in de praktijk.
Het doel van deze nieuwe campagne is om de toegevoegde waarde van KVK en haar kernproducten (registers en informatievoorziening) zichtbaar te maken. Deze toegevoegde waarde komt terug in de nieuwe belofte en pay-off: Houvast voor ondernemers.
George Clooney, Jean Dujardin en Camille Cottin schitteren samen in deze koffiecommercial, waarbij de nadruk ligt op de vraag 'Hoe ver zou jij gaan voor Nespresso?' én op duurzaamheid.
Oranje kijken of vermijden? Deze Sinterkerst zijn het hele gekke tijden. Sint slaapt er slecht van en daarom heeft Santa speciaal een slee eerder gepakt. De twee oude vrienden treffen elkaar bovenop hun stamkroeg.
In een indrukwekkende commercial laat Achmea een stel ouderen zien dat zich verenigd heeft en zo het recht op woonruimte in eigen hand neemt.
ReclameReview: Haute couture in combinatie met een skateboardmerk, kan dat? Deze collab tussen Palace en Gucci bewijst dat het mogelijk is. Op de ouderwetse Rivella-manier: een beetje vreemd, maar wel lekker.