ReclameReview: ARTIS speelt met een ludieke actie in op de tijdgeest om juist nu aandacht te vragen voor de onvoorstelbare kracht van natuur. Het natuurinstituut geeft AI een geheel nieuwe betekenis: Animal Intelligence.
De nieuwe campagne van Hans Anders is gebaseerd op de pay-off die we allemaal kennen: "Alleen de prijs is anders".
Golf is voor oude mensen (en dan voornamelijk voor mannen) en het is geen sport maar een spel.
Marktplaats lanceert een nieuwe campagne waarmee Nederlanders worden gestimuleerd vaker tweedehands interieur en decoratie te kopen.
Reclamereview: ING lanceert een nieuwe campagne die het merk richting geeft voor de komende jaren. Hiermee wil ING de emotionele connectie met het merk verstevigen.
DELTA Fiber heeft de upgrade van zijn glasvezelnetwerk afgerond en daarmee hebben 1,2 miljoen adressen toegang tot het snelste internet van Nederland: een down- en uploadsnelheid van 2 Gbps. In hun nieuwe campagne laten ze zien hoe je daardoor omvergeblazen wordt.
De advertentie-industrie staat op tegen ultra-orthodoxe extremisten in Israël. De campagne, Hidden Portraits, is 9 april van start gegaan op 400 Out Of Home-locaties in Israël.
Kinderen aan het werk zetten is een ideale manier om de krapte op de arbeidsmarkt op te vangen, toch?
Typisch zoiets waar je eigenlijk nooit over nadenkt: de deuren in je huis. De buitendeuren, de binnendeuren... ze zijn er gewoon zonder dat je ze echt ziet. Austria Deuren wil daar verandering in brengen met deze nieuwe campagne.
Water is existentieel: zonder water geen leven. Maar we gaan niet echt zuinig om met het water... Om daar aandacht voor te vragen, is er de campagne rondom The Drop Store.
Hoe integreer je Coca-Cola in de kunstwereld? Nou, zo dus! Deze filmische commercial vol actie werd in Zuid-Amerika gelanceerd, maar wordt nu over de hele wereld uitgerold.
ReclameReview: De campagne ‘Blijf niet onzichtbaar voor hulp’ is een oproep aan slachtoffers om zich te melden.