Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

ReclameReview: Stijlvol je elektrische auto opladen met Easee

De autolader van het Noorse bedrijf Easee is nu ook in de Benelux verkrijgbaar. Met deze commercial wil het merk onder de aandacht komen in Nederland.

ReclameReview: Rivella is nog steeds lekker

De ouderen onder ons kunnen moeiteloos de pay-off van Rivella uit de jaren negentig herhalen. Want wat is die destijds vaak herhaald....

ReclameReview: op voedselontdekkingstocht met Crisp

Waar komt eten eigenlijk vandaan? De commercial van supermarkt-app Crisp laat zien waar het bedrijf zijn producten zoal inkoopt.

ReclameReview: enie.nl wil dat je het licht ziet

Als je minder wilt betalen voor energie en minder afhankelijk wilt zijn, kan enie.nl daarbij helpen. Dat is de boodschap…

ReclameReview: Koningsdagtrekking van de Staatsloterij

Stel je eens voor dat je een Staatslot, waarvan je vrijwel zeker weet dat je er een mooie prijs mee…

ReclameReview: 'Kom maar op met het leven!', aldus NN

Kun jij alle veranderingen in het leven aan? Nationale-Nederlanden wil je daarbij helpen. Dat laten ze zien in de nieuwe…

ReclameReview: Catch of the Day 2050

Sea Shepherd wil ons bewegen om de overbevissing op zee tegen te gaan. Dat doet het door ons voor te schotelen…

ReclameReview: Adri en Martijn van Whoppah

Yes, nieuwe reclametypetjes! Maak kennis met Adri en Martijn, de designexperts (en koeriers) van Whoppah. Zij leggen in deze grappige…

ReclameReview: Auping brengt een ode aan je hoofd

De nieuwe merkcampagne 'Ode aan je hoofd' van bedden- en matrassenfabrikant Auping viert al het moois dat een uitgerust hoofd…

ReclameReview: Wie geef jij een 'complimento'?

De nieuwe campagne 'Complimento' van Tempo-Team ging van start op Nationale Complimentendag. Rapper Poke gaat namens het uitzendbureau het land…

ReclameReview – Doctors at Soap zegt: 'Doe het voor jezelf'

Wil je weer verliefd op jezelf worden? Dan wil Doctors at Soap je daar graag bij helpen. De specialist op…

ReclameReview: afscheid van OHRA's Rob & Els

Rob en Els waren tien jaar lang de hoofdrolspelers in de reclamecampagnes van OHRA, waarbij met name Rob altijd pech…