'PR zorgt voor zichtbaarheid en zichtbaarheid zorgt voor kansen. Het moet niet gaan om zichtbaarheid óm de zichtbaarheid, het moet…
'We willen uiteindelijk dat zoveel mogelijk mensen onze app verwijderen, omdat ze een relatie hebben'David Vermeulen is oprichter en CEO…
Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (3)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…
Net als bij ons zal ook bij jou het virus zijn binnengeslopen. Wat in eerste instantie begon als iets vreselijks…
José Woldring (The Media Nanny) over PR, marketing en advertisingJosé Woldring is oprichter van The Media Nanny, een bureau dat…
Weg met de media-angst!Mediaoptredens: niet iets waar je als merk blij van wordt. De baas wordt vaak pas naar voren geschoven…
Hoe minder media, des te groter de behoefte aan free publicity?Er is iets vreemds aan de hand in de wereld…
Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (4/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks deel ik wekelijks een observatie…
Voor sommige activiteiten, zeker in PR-land, lijkt het lastig aan te tonen wat de effecten zijn. Het aantonen van de…
AMEC Summit 2019 in Praag over media-analyse in veranderingReputatiemanagement wordt steeds uitdagender. We hebben te maken met een meer gepolariseerde…
Het meetbaar maken van je marketing-inspanningen is één, maar je verhaal aan management overbrengen en draagvlak creëren, is de volgende…
Personal branding wordt nog te veel gezien als een trucje, een manier om je loopbaan een positieve boost te geven…