Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

: (PR Academy de Podcast) Rob Lagendijk: commerciële PR-strateeg vertelt over PR-strategie

'PR zorgt voor zichtbaarheid en zichtbaarheid zorgt voor kansen. Het moet niet gaan om zichtbaarheid óm de zichtbaarheid, het moet…

(PR Academy de Podcast) David Vermeulen van The Inner Circle

'We willen uiteindelijk dat zoveel mogelijk mensen onze app verwijderen, omdat ze een relatie hebben'David Vermeulen is oprichter en CEO…

De magische formule voor reclamemakers

Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (3)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…

Corona in marketingland: samen op zoek naar zekerheid

Net als bij ons zal ook bij jou het virus zijn binnengeslopen. Wat in eerste instantie begon als iets vreselijks…

Hoe werkt de PR van Martin Garrix en David Guetta?

José Woldring (The Media Nanny) over PR, marketing en advertisingJosé Woldring is oprichter van The Media Nanny, een bureau dat…

Waarom mediaoptredens een kans zijn voor CEO’s

Weg met de media-angst!Mediaoptredens: niet iets waar je als merk blij van wordt. De baas wordt vaak pas naar voren geschoven…

De PR-paradox en de shitfilter

Hoe minder media, des te groter de behoefte aan free publicity?Er is iets vreemds aan de hand in de wereld…

Spaarzaam vertrouwen en de vrijwillige aandacht voor merken

Aandachtsreeks: Zes observaties waarom aandacht superschaars is (4/6)Aandacht is de nieuwe valuta. In deze blogreeks deel ik wekelijks een observatie…

Weg met Fear of Finding Out: hoe PR concrete waarde aantoont

Voor sommige activiteiten, zeker in PR-land, lijkt het lastig aan te tonen wat de effecten zijn. Het aantonen van de…

Reputatiemanagement, data en de taal van de C-suite

AMEC Summit 2019 in Praag over media-analyse in veranderingReputatiemanagement wordt steeds uitdagender. We hebben te maken met een meer gepolariseerde…

De impact van PR: van ballenbak naar boardroom

Het meetbaar maken van je marketing-inspanningen is één, maar je verhaal aan management overbrengen en draagvlak creëren, is de volgende…

Zo wordt personal branding écht waardevol

Personal branding wordt nog te veel gezien als een trucje, een manier om je loopbaan een positieve boost te geven…