Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.
Ontdek hoe wij marketeers de balans tussen effectieve marketing en privacy herstellen, met ethisch handelen en klantgerichte benaderingen.
Algehele chaos bij Twitter, een Chinese overheid die gegevens verzamelt via TikTok en de grote hoeveelheid misinformatie en haatzaaiing op social media in het algemeen.
In het tijdperk van digitale communicatie is het managen van je online privacy een (z)ware uitdaging.
De Europese Commissie en de Verenigde Staten hebben vorige week een principeakkoord bereikt over de verwerking van persoonsgegevens van EU-ingezetenen in de…
GDMA Global Privacy Monitor 2022: Wereldwijd privacy-onderzoekDe Global Privacy Monitor 2022, een in opdracht van GDMA (de koepelorganisatie van branchevereniging…
Hopelijk helpt dit om onze ‘marketing-auto’s’ weer op 120 kilometer per uur te krijgenDe Autoriteit Persoonsgegevens deed een ingrijpende uitspraak. Het…
De groeiende macht van de techgiganten zoals Google en de vele datalekken laten ook duidelijk zien hoe belangrijk privacy en databescherming…
Hoewel de implementatie van de benodigde code in een app erg meevalt, zullen sommige zaken wel anders verlopen dan voorheen.…
En wat kun je met deze inzichten als organisatieWeten hoe consumenten denken over het delen van data en wat zij…
Interview met Marie-José Hoefmans, medeoprichter van het cyber-securitybedrijfJe geboortedatum, je telefoonnummer, je adres en nog veel meer. Het zijn data…
Interview met IT-expert Brenno de Winter over privacy en de CoronaMelderEr is een groot verschil tussen kritisch aan de zijlijn…