Hoe ziet het dagelijks leven van een b2b marketeer eruit? Met welke uitdagingen hebben ze vooral te maken? Een kwalitatief beeld.
Hoe personaliseer je als klanten zelf meerdere gezichten hebben? Hyperpersonalisatie biedt uitkomst.
In deze blogpost deelt Becki Francis, directeur retail strategie EMEA bij Movable Ink, drie manieren om zero- en first-party data te verzamelen.
We willen het allemaal, althans zo lijkt het. Het is een ongemakkelijke waarheid: "Personalisatie werkt niet". En dat gaat ook niet gebeuren. Dus.
Het tijdperk van digitale verbondenheid: hoe behouden merken klantloyaliteit?Nu consumenten steeds vaker actief zijn op online marktplaatsen zoals bijvoorbeeld Bol.com,…
Een paar take-outs uit het Adobe & eConsultancy Digital Trend Report 2022Adobe ondervroeg samen met onderzoeksclub eConsultancy voor het jaarlijkse…
In dit drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het post-third party cookie-tijdperk, die interessant zijn voor marketeers die worstelen…
Zorg vooral dat je je eigen zaken (data en kanalen) op orde hebtIn een drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het…
Handmatige 'wrangling' van gegevens via spreadsheets wordt een steeds tijdrovender en arbeidsintensiever klusTerwijl het decennium van marketingpersonalisatie zo ongeveer unaniem…
Zaterdagochtend, in je wekelijkse routine stap je bij de slagerij op de hoek binnen. De slager, achterin met een hakmes…
Welke lessen we kunnen trekken uit de recordverkoop van CrocsIedereen kent ze wel en net zo veel mensen hebben er…
'We willen fitness toegankelijk maken voor iedereen. Daarbij speelt een gepersonaliseerde aanpak in assets de hoofdrol'Als je je content echt…