Retail kan pas volwaardig omnichannel worden als de strategie vanuit elk perspectief wordt uitgezet.
Saskia Baneke ziet in de herlancering van het omnichannelmagazine van Abovo Maxlead een goede aanleiding om in gesprek te gaan met CEO Willem-Albert Bol.
Een omnichannelstrategie die past in de huidige tijdsgeestVirtueel van haarkleur wisselen, met een spraakassistent shoppen of binnen tien minuten je…
Tijdens de coronacrisis is Nederland massaal aan het klussen en verven geslagen. Veel mensen grepen de lockdown aan om achterstallig…
In mijn vorige artikel legde ik kort uit waarom je juist nú moet inzetten op omnichannel. Ten eerste zijn omnichannel-bedrijven namelijk beter…
Door corona worden we genoodzaakt om het ene kanaal te sluiten en de capaciteit bij het andere juist op te…
Bol.com, Airbnb, Uber, Spotify, Picnic en natuurlijk Marketingfacts: allemaal bekende platformen die de afgelopen jaren ongekend groot en succesvol zijn…
Omnichannel marketing in een B2B-nicheOmnichannel marketing vereist een holistische visie op marketing, sales, service en product. En dat eist van bedrijven…
MARUG Marketing Conference 2020: Blurring Boundaries, When New Channels Blend InMet de komst van nieuwe technologieën, zijn we (on)bewust steeds…
De oorzaak van de leegstand in retailland is niet het online shoppen of een gebrek aan beleving. Nee, banken en verhuurders…
Retailers die offline zijn begonnen, hebben vaak moeite om hun strategie aan te passen om zowel online als offline doelen…
Interview met Noz Urbina: waarom bedrijven blijven worstelen met gebruikerservaringDe klant centraal stellen. Iedereen heeft het erover, maar het blijft…