Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Omnichannel retail: Werken jouw kanalen écht samen?

Retail kan pas volwaardig omnichannel worden als de strategie vanuit elk perspectief wordt uitgezet.

Hoe je in tijden van verandering succesvol bent en blijft met omnichannelmarketing

Saskia Baneke ziet in de herlancering van het omnichannelmagazine van Abovo Maxlead een goede aanleiding om in gesprek te gaan met CEO Willem-Albert Bol.

Omnichannel omdenken: Hoe bedien je als merk je klanten in retailland 2.0?

Een omnichannelstrategie die past in de huidige tijdsgeestVirtueel van haarkleur wisselen, met een spraakassistent shoppen of binnen tien minuten je…

Anouk Beeren (Intergamma): ‘De klus moet 100 procent omnichannel worden’

Tijdens de coronacrisis is Nederland massaal aan het klussen en verven geslagen. Veel mensen grepen de lockdown aan om achterstallig…

Tien bouwstenen om gelijk te starten met omnichannel

In mijn vorige artikel legde ik kort uit waarom je juist nú moet inzetten op omnichannel. Ten eerste zijn omnichannel-bedrijven namelijk beter…

Dit is waarom je juist nú moet inzetten op omnichannel

Door corona worden we genoodzaakt om het ene kanaal te sluiten en de capaciteit bij het andere juist op te…

Vijf redenen waarom jij ook een digitaal platform nodig hebt

Bol.com, Airbnb, Uber, Spotify, Picnic en natuurlijk Marketingfacts: allemaal bekende platformen die de afgelopen jaren ongekend groot en succesvol zijn…

Worden Marketing en Support ooit vrienden?

Omnichannel marketing in een B2B-nicheOmnichannel marketing vereist een holistische visie op marketing, sales, service en product. En dat eist van bedrijven…

Weg met de grenzen tussen kanalen

MARUG Marketing Conference 2020: Blurring Boundaries, When New Channels Blend InMet de komst van nieuwe technologieën, zijn we (on)bewust steeds…

Zeg Jansen, heb je wel genoeg beleving in je winkel gestopt?

De oorzaak van de leegstand in retailland is niet het online shoppen of een gebrek aan beleving. Nee, banken en verhuurders…

Omnichannel begint met de juiste mindset

Retailers die offline zijn begonnen, hebben vaak moeite om hun strategie aan te passen om zowel online als offline doelen…

Content is geen zak rijst

Interview met Noz Urbina: waarom bedrijven blijven worstelen met gebruikerservaringDe klant centraal stellen. Iedereen heeft het erover, maar het blijft…