Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Communiceren over je maatschappelijke ambities: win je daar klanten mee?

‘One Planet. One Health’: het is de purpose van Danone, één van de grootste voedingsmiddelbedrijven ter wereld, om te zorgen…

ReclameReview: YoungCapital’s We Give Work

Hoe bereik je de generatie Insta-jongeren die werk zoeken? Nou, door deze doelgroep zelf te betrekken bij het maken van…

Ok boomer: tekenen van een nieuwe tijd

Wie een beetje thuis is op internet heeft al meerdere malen de term 'Ok boomer' voorbij zien komen. De kreet…

De week van Koot: Surface Earbuds en Generation Alpha

Jammer dat Trump of Johnson niet mochten deelnemen aan de verkiezing voor de Televizierring, want die doen echt niet onder…

Hoe bereik je millennials via B2B-marketing?

Millennials zijn al langer onderdeel van verschillende doelgroepen in de B2C-markten, maar steeds meer millennials bekleden managementfuncties in B2B-organisaties, waardoor…

Social nieuws: Snapchat doet onderzoek naar Gen Z, YouTube Stories en Facebook Watch

Binnen social veranderen bijna dagelijks de mogelijkheden en algoritmes van de verschillende media en ook voor marketeers veranderen de best practices dus…

X
Fuck millennials!

De zin en onzin van onderscheid maken tussen generatiesNiet dat ik iets heb tegen iedereen die tussen 1980 en 2000…

Drie nieuwe inzichten over social media van The Social Conference

"Ik volg geen merken, ik volg mensen." Hiermee werd door Roos van Vugt The Social Conference geopend afgelopen week in Amsterdam.…

Deborah Nas over slim innoveren en angst voor technologie

Vijf ondernemerslessen van veelzijdige hoogleraar TU DelftTrendwatcher en hoogleraar Deborah Nas werkt al twintig jaar aan innovatie. Slimme toepassing van…

Generatie Z bestaat niet. X en Y trouwens ook niet

Stop met het segmenteren op zinloze generatiekenmerken. We worden allemaal gedreven door fear, greed en herd, diepliggende onderbewuste emoties die…

Het eerste Snapchat-bureau van Nederland

Tim van der Wiel (GoSpooky en Speaky): "De verhalen van brands zijn al honderd jaar hetzelfde"De twintigjarige Tim van der…

De genadeloze marketinglessen van Mark Ritson

“Digital marketeers moeten eindelijk eens hun horizon verbreden”“De scheldende Australiër.” Een veelzeggende introductie van marketing-professor Mark Ritson tijdens een recent…