‘One Planet. One Health’: het is de purpose van Danone, één van de grootste voedingsmiddelbedrijven ter wereld, om te zorgen…
Hoe bereik je de generatie Insta-jongeren die werk zoeken? Nou, door deze doelgroep zelf te betrekken bij het maken van…
Wie een beetje thuis is op internet heeft al meerdere malen de term 'Ok boomer' voorbij zien komen. De kreet…
Jammer dat Trump of Johnson niet mochten deelnemen aan de verkiezing voor de Televizierring, want die doen echt niet onder…
Millennials zijn al langer onderdeel van verschillende doelgroepen in de B2C-markten, maar steeds meer millennials bekleden managementfuncties in B2B-organisaties, waardoor…
Binnen social veranderen bijna dagelijks de mogelijkheden en algoritmes van de verschillende media en ook voor marketeers veranderen de best practices dus…
De zin en onzin van onderscheid maken tussen generatiesNiet dat ik iets heb tegen iedereen die tussen 1980 en 2000…
"Ik volg geen merken, ik volg mensen." Hiermee werd door Roos van Vugt The Social Conference geopend afgelopen week in Amsterdam.…
Vijf ondernemerslessen van veelzijdige hoogleraar TU DelftTrendwatcher en hoogleraar Deborah Nas werkt al twintig jaar aan innovatie. Slimme toepassing van…
Stop met het segmenteren op zinloze generatiekenmerken. We worden allemaal gedreven door fear, greed en herd, diepliggende onderbewuste emoties die…
Tim van der Wiel (GoSpooky en Speaky): "De verhalen van brands zijn al honderd jaar hetzelfde"De twintigjarige Tim van der…
“Digital marketeers moeten eindelijk eens hun horizon verbreden”“De scheldende Australiër.” Een veelzeggende introductie van marketing-professor Mark Ritson tijdens een recent…