Hoe merkbouwen in het digitale tijdperk werkt, of kan werken? Merkstrateeg Ingmar de Lange schreef er een lijvig boek over.
Op Marketingfacts behandel ik wekelijks een elementaire vraag over merkbouwen. Vorige week schreef ik over het meten van het effect van je…
Wekelijks beantwoord ik op Marketingfacts een primaire vraag over merkstrategie. Ditmaal: je merk is ontwikkeld, de verandering is zichtbaar en de buzz is…
Iedere week bespreek ik een praktische vraag over merkstrategie. Deze week: denk je aan merkbouwen, dan denk je snel aan…
De coronacrisis bewijst nogmaals dat veel bedrijven nog steeds gaan voor de kortetermijnwinst. Maar eerder bleek al dat juist bedrijven die…
Digitaal verandert een hoop voor merken en Google loopt daarin voorop. Afgelopen vrijdag vertelden twee onderzoekers van Google hoe ze met…
Iedere week bespreek ik op Marketingfacts een nieuwe, primaire vraag over merken. Dit is nummer 11: merken draaien om waarde.…
Meer zorgen betekent vaker andere merken proberenDe lockdown-regels versoepelen. Gaan we zo snel mogelijk weer terug naar het oude normaal,…
Van tijd tot tijd is je merk toe aan een update: of het nu gaat om een compleet nieuwe positionering…
Snij in alles waar je in kúnt snijden, maar niet in advertising & promotional spendHet lijkt wel of de crisis…
Wekelijks probeer ik een basale, maar belangrijke vraag rond merkbouwen te beantwoorden. Dit is de zesde. Merken draaien voor een belangrijk deel om emotie. Dat…
Iedere week probeer ik een basale, maar belangrijke vraag rond merkbouwen te beantwoorden. Dit is de vijfde. Herken je deze situatie? In je bedrijf…