Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Differentiatie of distinctiveness: (waarvoor) moet je kiezen?

Een webinar van Mark Ritson veroorzaakt een flinke online discussie over differentiatie en distinctiveness en welke belangrijker is. Hoe zit dat?

Hoe ziet jouw marketingplan voor 2024 eruit?

2024 ver weg? Het is alweer oktober. Dit is voor veel marketeers de tijd waarin de marketingplannen voor komend jaar worden vastgesteld. It better be good. Geheimtip: focus op je ICP.

Een effectieve B2B-thought leadership strategie opstellen

Veel B2B-organisaties hebben marketingstrategieën, maar geen specifieke B2B-thought leadership strategie.

5 take-outs uit het Warc Future of Strategy 2022 rapport

Het World Advertising Research Center (Warc) heeft onderzoek gedaan onder meer dan 700 merk- en bureaustrategen.

3 redenen waarom e-mailmarketing de perfecte stoepier voor je website is

De zomer is in volle gang. Een mooi moment om even weg te dromen. Misschien ben je zelf net terug van vakantie.

Marketing is not a black hole – Chris Burggraeve

Een boek over Marketing geschreven voor niet-Marketeers. Met een model waarmee de marketingperformance wordt gemeten als maatstaf voor de robuustheid van toekomstige omzet. Met een nieuwe definitie van Marketing.

Hoe win je de ‘War on Talent’?

De vraag naar arbeid is momenteel groter dan het aantal werkzoekenden. Het percentage arbeidsparticipatie is zelfs nooit eerder zo hoog geweest,…

Marketing is soms doodvermoeiend, zwaar pokkenwerk.

Waarom zijn er in marketing zo veel schimmige spelletjes, toneelstukjes en ordinaire leugens? Veel mensen in mijn omgeving reageren negatief…

Terug naar de bioscoop

Vier vragen aan Joost Grooting van PathéHet netwerk NIMA Young Professionals organiseert elk jaar meerdere Top Marketing Tours voor startende…

Eindelijk is er een marketingstripboek

Boekrecensie van 'De Bedrijfsnar' door Frank WoutersHet boek Honshitsu, de essentie van Marketing uit 2013 ligt al een hele tijd veelbelovend bij…

Marketingvak in Verandering #2: Pieter Kopmels SMP – DSM

"Marketing is een interessante combinatie van analyse, strategie, psychologie, klantcontact, teamwork en creativiteit."'Verandering is de enige constante' liet de oude-Griek Heraclites 2500 jaar geleden…

De 7 zonden bij het bouwen aan een herkenbaar merk

'Wat er ook op je afkomt, houd deze drie dingen altijd op je netvlies: focus, focus en focus'Reclamemakers zijn vaak…