Dit tweede deel is het vervolg van het olifantenpaadje voor het lezen van het boek Good Strategy Bad Strategy, en gaat verder met de drie elementen van een Goede Strategie.
Marketing en sales alignment is een van de stokpaardjes van menig B2B marketing guru maar in de praktijk is dit vaak niet genoeg. Althans, niet voor zakelijke dienstverleners met Knowledge Intensive Business Services (KIBS).
De input en interpretatie van marketeers blijven cruciaal voor effectieve campagnes en strategieën. Alles draait om het vinden van de juiste balans tussen AI en menselijke creativiteit binnen het marketingteam van de toekomst.
Met een anno 2024 afwijkende marketing- en verkoopstrategie lijkt Hästens een vreemde eend in de bijt tijdens de Salesforce bijeenkomst. Maar ook de gevestigde beddenfabrikant ziet de voordelen van AI in.
Een Customer Leader ben je door wat je doet, niet door wat je denkt of belooft. Dit boek is een inspiratie voor marketingstrategie als geheel.
Een webinar van Mark Ritson veroorzaakt een flinke online discussie over differentiatie en distinctiveness en welke belangrijker is. Hoe zit dat?
2024 ver weg? Het is alweer oktober. Dit is voor veel marketeers de tijd waarin de marketingplannen voor komend jaar worden vastgesteld. It better be good. Geheimtip: focus op je ICP.
Veel B2B-organisaties hebben marketingstrategieën, maar geen specifieke B2B-thought leadership strategie.
Het World Advertising Research Center (Warc) heeft onderzoek gedaan onder meer dan 700 merk- en bureaustrategen.
De zomer is in volle gang. Een mooi moment om even weg te dromen. Misschien ben je zelf net terug van vakantie.
Een boek over Marketing geschreven voor niet-Marketeers. Met een model waarmee de marketingperformance wordt gemeten als maatstaf voor de robuustheid van toekomstige omzet. Met een nieuwe definitie van Marketing.
De vraag naar arbeid is momenteel groter dan het aantal werkzoekenden. Het percentage arbeidsparticipatie is zelfs nooit eerder zo hoog geweest,…