Een webinar van Mark Ritson veroorzaakt een flinke online discussie over differentiatie en distinctiveness en welke belangrijker is. Hoe zit dat?
Veel B2B-organisaties hebben marketingstrategieën, maar geen specifieke B2B-thought leadership strategie.
Het World Advertising Research Center (Warc) heeft onderzoek gedaan onder meer dan 700 merk- en bureaustrategen.
De zomer is in volle gang. Een mooi moment om even weg te dromen. Misschien ben je zelf net terug van vakantie.
Een boek over Marketing geschreven voor niet-Marketeers. Met een model waarmee de marketingperformance wordt gemeten als maatstaf voor de robuustheid van toekomstige omzet. Met een nieuwe definitie van Marketing.
De vraag naar arbeid is momenteel groter dan het aantal werkzoekenden. Het percentage arbeidsparticipatie is zelfs nooit eerder zo hoog geweest,…
Waarom zijn er in marketing zo veel schimmige spelletjes, toneelstukjes en ordinaire leugens? Veel mensen in mijn omgeving reageren negatief…
Vier vragen aan Joost Grooting van PathéHet netwerk NIMA Young Professionals organiseert elk jaar meerdere Top Marketing Tours voor startende…
Boekrecensie van 'De Bedrijfsnar' door Frank WoutersHet boek Honshitsu, de essentie van Marketing uit 2013 ligt al een hele tijd veelbelovend bij…
"Marketing is een interessante combinatie van analyse, strategie, psychologie, klantcontact, teamwork en creativiteit."'Verandering is de enige constante' liet de oude-Griek Heraclites 2500 jaar geleden…
'Wat er ook op je afkomt, houd deze drie dingen altijd op je netvlies: focus, focus en focus'Reclamemakers zijn vaak…
'Behandel je talentontwikkeling op eenzelfde manier zoals je jouw merk, propositie of organisatie benadert.'B2B-marketeers willen impact maken. Vincent Sieben is gespecialiseerd…