Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketing&Facts: Wie betaalt sport?

Aantal sponsorende gokbedrijven neemt af, construction & engineering neemt toeSport en sponsoring zijn met elkaar verbonden als de trein met het…

Jonge klant wenst webshop met idealen

Onderzoek wijst uit dat klanten verwachten dat webwinkels stelling nemen in het maatschappelijk debatVraag consumenten eens om een voorbeeld te…

Marketing the Rainbow: transgenders als doelgroep

Vandaag, 31 maart, is het International Transgender Day of Visibility. Een mooi moment om even te kijken naar transgender personen…

Weten merken nog wel waar ze voor staan?

Protesteren. Het is iets van nu. Boerenprotesten, coronaprotesten, 5G-protesten, klimaatprotesten, onderwijsprotesten en Black Lives Matter-protesten. We zijn net over de…

Dít zou pas een goed verhaal van Amazon, Google, Facebook en Apple zijn

With great power comes great responsibilityHet kan natuurlijk niet uitblijven dat bedrijven zoals de vier techreuzen Amazon, Google, Facebook en…

Marc Oosterhout (SIRE): ‘Reputatie wordt belangrijker dan marketing’

Podcast-interview met 'reclamebaas' over branding en maatschappelijke relevantieSIRE-voorzitter Marc Oosterhout, in het dagelijks leven directeur van reclamebureau N=5, voorspelt in…

NIMA Impact Marketing Challenge beleeft tweede editie

Elvira Luykx: "Het doel is om te leren meerwaarde te creëren voor de maatschappij, voor je doelgroep, voor het eigen…

“Coca-Cola wordt ongelukkig én kwaad van zwerfafval”

Ben Bijnens (country director Coca-Cola) over maatschappelijke betrokkenheidCoca-Cola kiest de komende jaren voor gezond, duurzaam en voor grote maatschappelijke betrokkenheid.…

Chantal Engelen (Kromkommer): “We maken voedselverspilling zichtbaar”

"Over vijf jaar een opheffingsfeestje, dat is het doel"In Nederland zijn in de wet kwaliteitseisen voor voedsel vastgelegd. Vaak een…

De purpose van Velux: strijden voor luchtkwaliteit

Velux vraagt in een internationale campagne aandacht voor de negatieve effecten van binnenlucht. Het ooit zo stoffige bedrijf wil de…

Marketeers en duurzaamheid: versterkers of tegenwerkers

Duurzaamheid is een hot item, én terecht. We consumeren te veel: meer dan 1,6 keer de capaciteit van de aarde. En…

Aegon wint Impact Marketing Challenge met Aanloophypotheek

Ideologie en bevlogenheid gewenst, maar common business-sense gaf de doorslagHet idee om teams van jonge marketeers aan de slag te…