Het B2B-aankoopproces verandert en duurt steeds langer. Hierdoor verandert ook de rol van marketing. Kijk je als organisatie dan niet…
Leadgeneratie. Iedere organisatie die wil groeien moet zich bezighouden met sales, of: het genereren van nieuwe leads. Dit kan op…
Accountmanagers die vragen om meer en betere leads, als B2B-marketeer word je er waarschijnlijk horendol van. Toch doe je er…
Hoeveel leads komen er maandelijks bij jouw organisatie binnen? En worden deze leads allemaal netjes opgevolgd? Of verdwijnen de meesten…
De combinatie social media en sales zijn niet meer weg te denken in het huidige B2B-landschap. LinkedIn speelt hier goed…
Je hebt traffic, een hoge conversie en ontvangt genoeg leads. Alleen wat gebeurt er als de leads niet van voldoende…
Van oudsher heerst er een zekere spanning tussen sales en marketing. Het gevoel van te moeten handelen naar de regels…
Alles over het nurturen van oude leads en contactenDoor leads te nurturen bind je klanten aan jouw bedrijf en verhoog…
Contentmarketing in e-commerce gaat over veel meer dan content zoals blogs en video’s plaatsen op je website. Waar moet je…
Alex Ballering is director global lead management bij het beursgenoteerde NXP Semiconductors, de voormalige chipsdivisie van Philips met vestigingen in 25…
Heb je wel eens vaker het gevoel dat je e-mails niet die verwachte resultaten opleveren? Dat ligt waarschijnlijk aan de…
Hoe smoor ik een branche?“Oh nee, dat zou ik zeker niet bij mij kopen als ik jou was. Of eigenlijk…