Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketing in B2B is waardeloos als je niet naar het gehele salesproces kijkt

Het B2B-aankoopproces verandert en duurt steeds langer. Hierdoor verandert ook de rol van marketing. Kijk je als organisatie dan niet…

How to: Datagedreven B2B-leadgeneratie

Leadgeneratie. Iedere organisatie die wil groeien moet zich bezighouden met sales, of: het genereren van nieuwe leads. Dit kan op…

In zeven stappen naar succesvolle lead-nurturing

Accountmanagers die vragen om meer en betere leads, als B2B-marketeer word je er waarschijnlijk horendol van. Toch doe je er…

Lifecycle Marketing in 7 stappen #spon

Hoeveel leads komen er maandelijks bij jouw organisatie binnen? En worden deze leads allemaal netjes opgevolgd? Of verdwijnen de meesten…

Verkopen met LinkedIn: 10 tips voor het inzetten van Sales Navigator

De combinatie social media en sales zijn niet meer weg te denken in het huidige B2B-landschap. LinkedIn speelt hier goed…

Lead Improvement: verbeter de kwaliteit van je B2B-leads

Je hebt traffic, een hoge conversie en ontvangt genoeg leads. Alleen wat gebeurt er als de leads niet van voldoende…

5 tips om bruggen te bouwen tussen sales en marketing in B2B

Van oudsher heerst er een zekere spanning tussen sales en marketing. Het gevoel van te moeten handelen naar de regels…

Hoeveel aandacht geef jij je ex?

Alles over het nurturen van oude leads en contactenDoor leads te nurturen bind je klanten aan jouw bedrijf en verhoog…

Veelgestelde vragen over contentmarketing in B2B e-commerce #ADV

Contentmarketing in e-commerce gaat over veel meer dan content zoals blogs en video’s plaatsen op je website. Waar moet je…

Leadgeneratietips van Alex Ballering (NXP Semiconductors)

Alex Ballering is director global lead management bij het beursgenoteerde NXP Semiconductors, de voormalige chipsdivisie van Philips met vestigingen in 25…

Vijf quick wins voor de e-mailmarketeer

Heb je wel eens vaker het gevoel dat je e-mails niet die verwachte resultaten opleveren? Dat ligt waarschijnlijk aan de…

Het geheim van de niet-verkopende topverkoper

Hoe smoor ik een branche?“Oh nee, dat zou ik zeker niet bij mij kopen als ik jou was. Of eigenlijk…