Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Gumbo Slice: Een Gemiste Kans voor Collectieve Wijsheid

De Metagids #80 - Een humoristisch maar ook onthullend symptoom van onze digitale cultuur​​: de Gumbo Slice meme.

De kracht van “Data as a Product” in Marketing

Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.

Marketing Copy door 'Jasper het algorithme'

Koot schrijft in zijn wekelijkse Week van Koot onder meer over 'Blind', de wereldwijde roddelsite voor tekkies, zoekend naar een nieuwe…

Marketing&Facts: ‘Strijd tussen marketing en IT’

Op samenwerkingsgebied lopen marketing en IT niet altijd met elkaar in de pasAfgaande op een blog van Driek Geurtsen, oprichter…

Deep learning wordt de dood van SEO

Investeer nú in duurzame modellen waar je over vijf/tien jaar geld mee verdientDe huidige coronacrisis slaat diepe wonden. Toch biedt…

Dankzij Tom Scott vrees ik voor mijn baan als contentmarketeer

Over artificiële intelligentie die teksten schrijftSchrijven is – net als nadenken over het bestaan, aan depressies lijden en lachen –…

AI en technieken in semantische SEO

We bevinden ons in het tijdperk van voice search, chatbots en met Siri, Alexa en Google Home zijn kunstmatige-intelligentietechnieken en -tools…

Het vinden van nieuwe groeimarkten: het brein van de AI-marketeer

Als ondernemer of strategisch marketeer houd jij je (als het goed is) minimaal de helft van je tijd bezig met…

Merkvraag 18b: wat zijn de kansen en beperkingen van kunstmatige intelligentie?

Wekelijks behandel ik een primaire vraag over merkstrategie. Dit is deel 2 van mijn artikel over merken en kunstmatige intelligentie (kunstmatige intelligentie of…

Merkvraag 18a: wat kan jouw merk met kunstmatige intelligentie?

Wekelijks behandel ik een basale merkvraag op Marketingfacts. Deze gaat over kunstmatige intelligentie (artificial intellicence of AI). Dit onderwerp is veel in…

‘Waar is mijn pakketje?’

Drie tips voor goede klantenservice bij pakketbezorging Nu er door het coronavirus veel meer online wordt geshopt en pakketbezorgers hun…

De vierde media-revolutie draait om manipulatie

'Synthetische media' doorbreken grenzen tussen de analoge, digitale en virtuele wereldIeder nieuw type media veroorzaakt zijn eigen revolutie. Maar de…