Met regelmaat krijgen wij de vraag: “Help ons te transformeren naar een klantgerichte organisatie”. Of: “Ik wil klantgericht ondernemen, maar waar moet ik beginnen?"
De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders.
VX World Tour #1 - Hoe zorgen we ervoor dat mensen doen wat mensen het beste kunnen?We leven in een…
Customer experience is allang niet meer het zoveelste modewoord in klantmanagement. Customer experience is broodnodig, wil je als organisatie relevant…
Amerikaans onderzoek brengt de verschillen in kaart tussen wat consumenten en wat marketeers daarvan denken Veel merken zijn actief op…
Websites zijn een continue bron van frustratie voor veel marketeers. Ruim de helft van Nederlandse marketeers is niet overtuigd van…
Hoe moet het dan wel?Waar de één in een webcaregesprek vooral kiest voor woorden als vervelend, sorry, of helaas om medeleven richting een klant…
De NPS was bedoeld als indicator voor loyaliteit en winstgevendheid, niet voor het vinden van de drivers van een betere…
Pak knelpunten aan die klanten doen besluiten jou links te laten liggenIn de tijd voor Tikkie maakten mensen al geld naar…
De afgelopen vijftien jaar hebben marketeers hard gewerkt om de klant centraal te stellen. Direct klantcontact past echter niet goed…
Ondernemers in de e-commerce zullen misschien wel eens moedeloos kijken naar de andere kant van de oceaan. Daar lijkt één…
Marketeer, doe jezelf een lol en schrap klantvriendelijk uit je woordenboekKlantvriendelijk, bleeehhhh. Verschrikkelijke term. Toch geeft Google er 1,5 miljoen…