Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

CX metrics zijn toe aan een make-over

De huidige, vaak door NPS gedomineerde praktijk van het meten van klantervaringen biedt enkel een achteruitkijkspiegel. Dat kan anders.

Hoe service aanvullend intelligent wordt

VX World Tour #1 - Hoe zorgen we ervoor dat mensen doen wat mensen het beste kunnen?We leven in een…

Trends in customer experience

Customer experience is allang niet meer het zoveelste modewoord in klantmanagement. Customer experience is broodnodig, wil je als organisatie relevant…

Wat maakt een merk the best in class op social?

Amerikaans onderzoek brengt de verschillen in kaart tussen wat consumenten en wat marketeers daarvan denken Veel merken zijn actief op…

Dit is waarom je CMS je bedrijfsgroei tegenhoudt

Websites zijn een continue bron van frustratie voor veel marketeers. Ruim de helft van Nederlandse marketeers is niet overtuigd van…

Sympathie in webcare: gebruik geen ‘vervelend’ en ‘helaas’?

Hoe moet het dan wel?Waar de één in een webcaregesprek vooral kiest voor woorden als vervelend, sorry, of helaas om medeleven richting een klant…

Hoe de Net Promotor Score de weg kwijtraakte

De NPS was bedoeld als indicator voor loyaliteit en winstgevendheid, niet voor het vinden van de drivers van een betere…

Zo frictieloos mogelijk door de klantreis

Pak knelpunten aan die klanten doen besluiten jou links te laten liggenIn de tijd voor Tikkie maakten mensen al geld naar…

Klant centraal, het mag wat kosten

De afgelopen vijftien jaar hebben marketeers hard gewerkt om de klant centraal te stellen. Direct klantcontact past echter niet goed…

Vijf zaken die Amazon goed doet, maar jij beter kunt

Ondernemers in de e-commerce zullen misschien wel eens moedeloos kijken naar de andere kant van de oceaan. Daar lijkt één…

Niks jij klantvriendelijk… je klant moet bedrijfsvriendelijk worden

Marketeer, doe jezelf een lol en schrap klantvriendelijk uit je woordenboekKlantvriendelijk, bleeehhhh. Verschrikkelijke term. Toch geeft Google er 1,5 miljoen…

Product experience kan online nog veel beter

Alles wordt gepersonaliseerd, behalve de product experienceE-commerce laat al jaren groei zien ten koste van brick-and-mortar stores, ondanks dat de…