Wie 'vliegen' zegt, zegt in Nederland 'KLM'. Wij kennen KLM als een van 'onze' Hollandse merken en veel Nederlanders volgen…
De obsessie met voorwaardenLinks en rechts steken de laatste tijd artikelen de kop op over de voorwaarden van Facebook. Artikelen…
Chinees mobile platform ongekend succesMet inmiddels 396 miljoen maandelijks actieve gebruikers en een groei van 11,5 procent in Q2 is WeChat…
Hoe kunnen we beter zichtbaar zijn tijdens de Open Huizen Dag, maar wel relevant voor de consument blijven? Die vraag…
Een overzicht van de grootste platformsTerwijl we ons in Nederland focussen op Facebook, Twitter, Whatsapp, Marktplaats, eBay of een van…
Alle cijfers op een rijtje van o.a. Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+, Pinterest, Instagram en meerVoor de productie van het hoofdstuk…
Generatie Y moet op een bepaalde manier aangesproken worden om ze op de juiste manier te prikkelen, maar jongerenmarketing is…
Hoe we reageren op overnames en onzekerheidSinds de overname van WhatsApp door Facebook zijn veel mensen bezorgd om hun privacy.…
Is de massale overstap naar Whatsapp concurrenten tijdelijk?Eergisteren werd bekend dat Facebook de populaire chat-app Whatsapp heeft ingelijfd voor 19 miljard dollar.…
Meer dan de helft van de jongeren die Twitter vorig jaar het belangrijkst vonden, vindt dit jaar Facebook het belangrijkste…
Bijna 9 op de 10 Nederlanders maken gebruik van social mediaOndanks signalen die het tegendeel lijken aan te geven, is…
Morgen vertrekt een delegatie van ruim 40 mensen naar Shanghai voor de China Innovatie Reis die Marketingfacts samen met Interimic…