Over hoe Web3 apps en online communities de wereld van (content) marketing mogelijk aan het veranderen zijn.
De innovatie scorecard biedt praktische tools om je product- of dienstinnovatie in de juiste richting te sturen.
Als er een vaderlands internettechnologiemuseum bestond, zou 9292 erin staan, ware het niet dat je een rijdende trein ook niet in een spoorwegmuseum plaatst.
De Metagids #81 - Vormen van bewondering en fandom evolueren, voortgestuwd door de onstuitbare golven van technologische vooruitgang.
Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.
Zijn alle nieuw bedachte merknamen onzin? En moeten we de mobiele telefoon op school nu echt gaan verbieden?
De Metagids #68 - We zijn als samenleving niet klaar voor de nieuwe neprealiteit.
In 5 stappen van post-it naar een overtuigend interactief prototype: voor innovators en marketingprofessionals.
Vandaag lanceren we in samenwerking met audio agency Airborne de Marketingfacts Longreads podcast. Heel veel van jezelf…. en een beetje hulp van AI.
"Bedrijven met een duurzaam concurrentievoordeel zijn financieel gezonder en presteren beter dan hun concurrenten. De significante drijvers om tot dit…
Gehersenspoeld door propaganda en leugens van staatsmedia wordt in Rusland een alternatieve realiteit gecreëerdIn de dystopische toekomstroman ‘1984’ beschrijft George…
Het aanstaande metaversum is gebaseerd op Web3. Het is een logische evolutie op het statische Web1 (lezen) en het interactieve…