Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

AI en technieken in semantische SEO

We bevinden ons in het tijdperk van voice search, chatbots en met Siri, Alexa en Google Home zijn kunstmatige-intelligentietechnieken en -tools…

Zo haal je het maximale uit je Google-campagnes tijdens Black Friday

Het aftellen naar Black Friday is begonnen! Heb jij al nagedacht hoe jij dit jaar het maximale uit alle naderende…

Google haalt merkvoorkeur helemaal overhoop

Digitaal verandert een hoop voor merken en Google loopt daarin voorop. Afgelopen vrijdag vertelden twee onderzoekers van Google hoe ze met…

De week van Koot: hey, luister eens!

Deze nieuwsupdate is geheel Covid-19 vrij. Je hoeft er niet je handen voor te wassen. Je kunt hem gewoon lezen…

De next step in Google-advertenties personaliseren

How to SEAMet de groei in onlinemarketingbureaus en SEA-specialisten, verdwijnt ook de originaliteit in advertenties die we voorbij zien komen…

Featured snippets: waarom willen we ze en hoe targeten we ze?

Sinds de introductie van featured snippets is Google flink aan het experimenteren en wordt het assortiment steeds uitgebreider. De opkomst…

De nieuwe iconen in Google-zoekresultaten: zo doe je het goed

Google heeft recent een nieuw ontwerp van de mobiele zoekresultaten wereldwijd uitgerold. De twee meest opvallende verschillen zijn dat de…

Google Facts: over combineren, check-ins en click share

Afgelopen maand was het relatief rustig aan het Google-front. Dus haal even diep adem, want je hoeft maar een paar…

Google Facts: over emoji’s, errors en AMP

Het nieuwe jaar is begonnen bij Google en de afgelopen maand is er meteen al veel gebeurd. De zoekgigant testte…

Piekte Black Friday ook in search?

Black Friday is weer achter de rug. Het zoekvolume van de term stijgt elk jaar flink, omdat Black Friday steeds…

Exacte zoekwoorden: hoe exact zijn ze nog?

Als we het hebben over 'exact match', hebben we het niet over Tinder, maar over Google Ads. Op dit exacte zoeken…