Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Slimme bedrijven investeren in een menselijke merkstrategie

Alles wat medewerkers posten over jouw organisatie, draagt bij aan het merkverhaalNiemand weet waar de markt staat over een aantal…

‘Be the reason for a smile’

Over succesvol veranderen en de drie meest gestelde vragenBe the reason someone smiled today. Ik hou van die quote maar ik…

Employee advocacy in B2B: ‘Video vinden collega’s nog wel spannend’

Nina van der Schoot, Junior Online Marketeer bij MULTIFIX zet haar collega’s in als ambassadeurs. Staaltje van goede employee advocacy.…

Een betere maatschappij? Maak medewerkers mede-eigenaar van je bedrijf

Interview met Quintus Willemse, eigenaar van digitaal platform voor eigenaarschap The Share CouncilIn Europa is 64 procent van het kapitaal…

Hou je oud-collega’s aan boord

Waarom ex-medewerkers de grootste ambassadeurs van je bedrijf zouden moeten zijn, en waarom dat soms niet luktWanneer wij als marketeers…

Waar horen virtual humans?

Corporate is onpersoonlijk en medewerkers zijn grillig, virtual influencers kunnen helpenEmployee advocacy kan fantastische effecten hebben op je bedrijf. Dat…

Droom niet alleen over employee advocacy, ga ermee aan de slag

Genoeg cijfers en redenen voor een business caseWaar employee advocacy tot voor kort nog als een trend werd gezien, is…

Employee advocacy bij VodafoneZiggo: “Communicatie en HR zijn nu beste vrienden”

Vincent Mirck en Jan van der Aa vissen naar mooie verhalen“Als redacteuren zijn we eigenlijk vissers. We vissen naar interessante verhalen…

Je mensen zijn je marketing

Het draait om menselijke waarheden en platformspecifiek postenTijdens Social Marketing Day van Snip Snap werd weer duidelijk: je mensen zijn…

Het recept voor LinkedIn-succes: creëer het badbruisbaleffect

Bijna alle organisaties hebben een bedrijfspagina op LinkedIn. Hartstikke mooi, want het is een mooie basis om waardevolle content te…

Geobsedeerd door mensen: de marketing van nu

Welk gevoel geef je mee in een verhaal?"Obsessed with people" is wat Tom Goodwin, hoofd innovatie bij Zenith, drijft. Dat was…

FACK-model: hoe transformatie naar social business wél lukt

Employer branding, social selling, social business, employee advocacy en zo kunnen we wel even doorgaan met de kretologie die menig…