Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Klaar voor dé marketingactie die jouw doelgroep bereikt, raakt en beweegt?

Checklist: zeven vragen om te bepalen wat jouw klant écht wil“Een marketingplan. Goed verhaal. Maar kunnen we nu eerst over…

Wat verstaan bedrijven eigenlijk onder duurzaamheid?

Marketing-tools inzetten om een bijdrage te leveren aan duurzame ontwikkeling is steeds vanzelfsprekender. Maar wat wordt er dan eigenlijk bedoeld…

Video: Zo bereik je de juiste doelgroep met Google Ads

Worden de klikkosten van jouw Google Ads-campagnes ook steeds hoger? Verbeter het rendement uit je campagnes met een goede doelgroepstrategie.…

Met de Carpet Bombing-strategie wordt lokaal adverteren op Facebook een succes

Adverteren voor een lokale onderneming op Facebook kan soms lastig zijn. Stel, je bent een lokale loodgieter en je wilt…

Wat leert het eerste grote podcast-onderzoek van Nederland ons?

Podcasts zijn een media-hype, maar is het zelf ook een effectief medium? Bij gebrek aan Nederlandse podcast-cijfers was dat altijd…

Hou toch op met open deuren, geef me een handvat!

Al is de 'why' in B2B nog zo simpel, de 'how' maakt het verschilIs het wel zo zinvol om weer…

Hoe bereik je millennials via B2B-marketing?

Millennials zijn al langer onderdeel van verschillende doelgroepen in de B2C-markten, maar steeds meer millennials bekleden managementfuncties in B2B-organisaties, waardoor…

Fuck millennials!

De zin en onzin van onderscheid maken tussen generatiesNiet dat ik iets heb tegen iedereen die tussen 1980 en 2000…

De ongewenste doelgroep van Patagonia

'Sportmerk Patagonia wil bankiers fleecevest niet meer verkopen', zo luidde de kop van een FD-artikel op 4 april. Het stuk meldt dat…

ReclameReview: vijftigplus-daten met Ourtime

Datingsites zijn er volop, maar dating voor vijftigplussers is een heel specifieke markt. Op deze doelgroep richt Ourtime zich. Met…

Hoe Puma de sterk opkomende CrossFit-markt kan veroveren

Succesvol een nieuwe markt betreden: de experimentele aanpakDe relatie tussen sport en merken is al eeuwenlang onafscheidelijk. Zo nu en…

Generatie Z bestaat niet. X en Y trouwens ook niet

Stop met het segmenteren op zinloze generatiekenmerken. We worden allemaal gedreven door fear, greed en herd, diepliggende onderbewuste emoties die…