Checklist: zeven vragen om te bepalen wat jouw klant écht wil“Een marketingplan. Goed verhaal. Maar kunnen we nu eerst over…
Marketing-tools inzetten om een bijdrage te leveren aan duurzame ontwikkeling is steeds vanzelfsprekender. Maar wat wordt er dan eigenlijk bedoeld…
Worden de klikkosten van jouw Google Ads-campagnes ook steeds hoger? Verbeter het rendement uit je campagnes met een goede doelgroepstrategie.…
Adverteren voor een lokale onderneming op Facebook kan soms lastig zijn. Stel, je bent een lokale loodgieter en je wilt…
Podcasts zijn een media-hype, maar is het zelf ook een effectief medium? Bij gebrek aan Nederlandse podcast-cijfers was dat altijd…
Al is de 'why' in B2B nog zo simpel, de 'how' maakt het verschilIs het wel zo zinvol om weer…
Millennials zijn al langer onderdeel van verschillende doelgroepen in de B2C-markten, maar steeds meer millennials bekleden managementfuncties in B2B-organisaties, waardoor…
De zin en onzin van onderscheid maken tussen generatiesNiet dat ik iets heb tegen iedereen die tussen 1980 en 2000…
'Sportmerk Patagonia wil bankiers fleecevest niet meer verkopen', zo luidde de kop van een FD-artikel op 4 april. Het stuk meldt dat…
Datingsites zijn er volop, maar dating voor vijftigplussers is een heel specifieke markt. Op deze doelgroep richt Ourtime zich. Met…
Succesvol een nieuwe markt betreden: de experimentele aanpakDe relatie tussen sport en merken is al eeuwenlang onafscheidelijk. Zo nu en…
Stop met het segmenteren op zinloze generatiekenmerken. We worden allemaal gedreven door fear, greed en herd, diepliggende onderbewuste emoties die…