Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Datagedreven marketing: uitdagingen en handvatten voor groei

Teveel data kan de besluitvorming verlammen en een averechts effect hebben.Ok, ik ben marketing-verantwoordelijk bij een partij die onder andere…

Hoe platformen de duurzame transitie kunnen versnellen

Voordeel voor bedrijven is dat er een gemeenschappelijke gedeelde basis is waarop concurrenten samenwerken en elkaar complementerenDigitale platformen waarop bedrijven,…

Dit jaar nóg meer social advertenties?

Onze content zal nog vaker onderbroken worden door reclamesDoor de huidige wereld waarin we leven is onze mediaconsumptie ook veranderd.…

Privacy Shield ongeldig verklaard: zo word je weer compliant met de AVG

De uitspraak van het Europese Hof van Justitie gaat een enorme impact hebben op organisaties die data delen buiten de…

Zes essentiële inzichten van Webwinkel Vakdagen 2020

De Webwinkel Vakdagen vormen jaarlijks de ontmoetingsplaats voor professionals die werkzaam zijn in e-commerce. Ruim 250 sprekers en 280 exposanten…

Video: Waarom je als marketeer een DMP nodig hebt

DMP is een veel gehoorde afkorting in marketingland. Maar wat kun je precies met zo'n Data Management Platform? De toepassingen…

Let op: nieuwe regels voor YouTube-video’s gericht op kinderen

Vorige week kregen eigenaren van YouTube-kanalen het bericht dat zij voor iedere video moeten aangeven of het gericht is op…

Zo haal je met een universele DMP het uiterste uit je data

Door data in te zetten bij de marketingstrategie kunnen online retailers beter inspelen op de wensen van hun klant. Wel…

Off-Facebook Activity: de voor- en nadelen voor bedrijven

Naast de functie 'Why am I seeing this' die begin dit jaar is geïntroduceerd, kondigde Facebook in mei ook aan…

Podcast: Hoe overleven we Artificial Intelligence?

Stefan en Dennis Tan (Dashmote) over de menselijke kant van technologieIn deze aflevering van podcast-serie De Namarama Show een gesprek…

Weg met Fear of Finding Out: hoe PR concrete waarde aantoont

Voor sommige activiteiten, zeker in PR-land, lijkt het lastig aan te tonen wat de effecten zijn. Het aantonen van de…

Ingrediënten voor een emotionele connectie met je klant

De piraten brengen hun schatten en waardevolle spullen naar een geheime plek of ze verstoppen ze ergens onder de grond.…