Wachtwoorden zijn al jarenlang een hoofdpijndossier in de wereld van digitale beveiliging. Ondanks hulpmiddelen zoals wachtwoordmanagers en tweefactorauthenticatie (2FA) blijven traditionele wachtwoorden een zwakke schakel.
Ongeveer drie kwart van de marketeers maakt al gebruik van GenAI in hun dagelijkse werkzaamheden, maar de technologie wordt vaak ingezet voor eenvoudige taken zoals het schrijven en bewerken van content. Het volledige potentieel van GenAI blijft daardoor onbenut.
Teveel data kan de besluitvorming verlammen en een averechts effect hebben.Ok, ik ben marketing-verantwoordelijk bij een partij die onder andere…
Voordeel voor bedrijven is dat er een gemeenschappelijke gedeelde basis is waarop concurrenten samenwerken en elkaar complementerenDigitale platformen waarop bedrijven,…
Onze content zal nog vaker onderbroken worden door reclamesDoor de huidige wereld waarin we leven is onze mediaconsumptie ook veranderd.…
De uitspraak van het Europese Hof van Justitie gaat een enorme impact hebben op organisaties die data delen buiten de…
De Webwinkel Vakdagen vormen jaarlijks de ontmoetingsplaats voor professionals die werkzaam zijn in e-commerce. Ruim 250 sprekers en 280 exposanten…
DMP is een veel gehoorde afkorting in marketingland. Maar wat kun je precies met zo'n Data Management Platform? De toepassingen…
Vorige week kregen eigenaren van YouTube-kanalen het bericht dat zij voor iedere video moeten aangeven of het gericht is op…
Door data in te zetten bij de marketingstrategie kunnen online retailers beter inspelen op de wensen van hun klant. Wel…
Naast de functie 'Why am I seeing this' die begin dit jaar is geïntroduceerd, kondigde Facebook in mei ook aan…
Stefan en Dennis Tan (Dashmote) over de menselijke kant van technologieIn deze aflevering van podcast-serie De Namarama Show een gesprek…