Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Waarom merken met gamification aan de slag moeten

Wat is gamification precies, hoe “werkt” het en… wat levert het je op als merk in een steeds digitalere wereld?

De kracht van “Data as a Product” in Marketing

Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.

4 P’s om succesvol data en AI projecten te lanceren

Veel AI-projecten falen: dit biedt kansen om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie.

Hoe je de consument centraal zet en overtuigt van de voordelen van data-uitwisseling

6 aanbevelingen die je als marketeer, dataspecialist of jurist in de dagelijkse praktijk kunt gebruiken bij het omgaan met data van (potentiële) klanten.

Chilling effects: Wat zijn ze en waarom zijn ze van belang voor reclame?

Consumenten zijn daadwerkelijk bereid hun gedrag aan te passen om dataverzameling voor reclame te ontwijkenMarketeers en communicatieprofessionals zien het gebruik…

Social media meest effectieve paid marketing kanaal in 2022

Data, highlights en aanbevelingen uit het Nielsen Global Marketing Report 2022Uit wereldwijd onderzoek onder marketeers van Nielsen (Global Annual Marketing…

Consumenten meer databewust, zorgen over privacy dalen

GDMA Global Privacy Monitor 2022: Wereldwijd privacy-onderzoekDe Global Privacy Monitor 2022, een in opdracht van GDMA (de koepelorganisatie van branchevereniging…

Het einde van data als verdienmodel

Shopping in 2030: Daadkracht gevraagd in een decennium vol veranderingIn weinig sectoren geldt het cliché dat de wereld nogal snel…

Datagedreven definities: Wat jij moet weten over first, second & third party data

In mijn vorige blog heb ik de onderwerpen: wat is data en wat de relatie is tussen business intelligence en market intelligence…

Hoe kan je als organisatie het vertrouwen van consumenten (terug)winnen?

Data-gedreven processen kunnen organisaties enorme voordelen opleveren. Data levert – soms onverwachte – inzichten en trends op waarmee het mogelijk…

Digital Analytics in 2022 – Belangrijke trends en ontwikkelingen

Sinds ik werkzaam ben binnen het Digital Analytics vakgebied, vliegen de nieuwe ontwikkelingen me om de oren. We moeten onze…

Datadriven Marketing in 2022 – Belangrijke trends en ontwikkelingen

Bij Traffic Builders werken we al sinds 2000 aan data-gedreven online marketing, maar toch voorspel ik dat online marketing in…