Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Balans marketing en privacy in ere herstellen

Ontdek hoe wij marketeers de balans tussen effectieve marketing en privacy herstellen, met ethisch handelen en klantgerichte benaderingen.

Passie in de afvalbak van het marketingvak

Heroriëntatie, customer jour.. nee klantreizen, brand love en loyale klanten die één keer een plantenspuit komen halen. Room 101 wordt…

Marketing&Facts: CEO is Digital First

In hoeverre zijn digitale klantervaringen leidend in de toekomst?In tijden waarin iedereen een 'zakcomputer' bij zich heeft en dus overal en…

Marketing&Facts: Koesteren is key

Succesvolle marketeers richten zich op het koesteren van leads en relatiesIn november 2020 kwam het Content Marketing Institute met zijn…

Marketing&Facts: E-mails en de customer journey

E-mailmarketing is nog steeds heel belangrijk, maar let op wensen van de klantNaar schatting worden er per dag zo’n 269…

De mindset van topmarketeers

Wanneer je te veel met de concurrentie bezig bent, zorgt dit ervoor dat je focus verliest op je eigen strategieEr…

Klantbeleving en merkbeleving verdienen beter huwelijk

Merk- en CX-professionals: ga eens schouder-aan-schouder aan de slag!Hoe kan het toch dat het denken vanuit de customer journey en…

Relevanter klantcontact dankzij journey orchestration

Consumenten zijn uniek en onvoorspelbaar, ieders online gedrag en journeys zijn anders en hierdoor lastig te volgen of zelfs te…

Wat vertel je je online klant?

Je kunt van alles vinden over de mate waarin je mensen mag beïnvloeden, maar je mag je klanten niet misleidenJe…

Zo vind je een klantgerichte weg uit de coronacrisis

CX'er: ben je het laaghangend fruit of wijs je het aan?Customer experience-teams kunnen juist nu van onschatbare waarde zijn voor…

Zo creëer je energieke virtuele workshops die impact maken

Tips voor slim gebruik van online tools en ontwerp van workshopsNormaal gesproken doen we onze workshops altijd live met een…

Hoe de customer journey voorgoed verandert na de coronacrisis

Marcom- en merkmanagers hebben hun handen vol aan de coronacrisis. Hoe moeten we onze marktbenadering veranderen om relevant te blijven?…