Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Zo zorgt helder klantinzicht voor een sterk merk

Een merk hebben wij toch helemaal niet nodig in onze markt? Ik hoor het ondernemers in B2B wel eens zeggen.…

Hoe de Net Promotor Score de weg kwijtraakte

De NPS was bedoeld als indicator voor loyaliteit en winstgevendheid, niet voor het vinden van de drivers van een betere…

Niet iedere klantreis is een customer journey

Een pleidooi voor een customer journey-modelDe term 'customer journey' is inmiddels wijdverbreid. Marketeers hebben de 'klantreis' omarmd als nieuwe maat der dingen…

De wereld achter de (positieve) review

Een tevreden klant laat een positieve review achter en een ontevreden klant laat een negatieve review achter. Zo ontstaat een…

Wat marketeers kunnen leren van Adam en Eva

Wat verboden is, trekt aan (ook voor merken)De evolutie is onlosmakelijk verbonden met Adam, Eva en de verboden paradijselijke vrucht.…

De brieven van Diederick (tussenstand)

Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Merkstrateeg Diederick Janssens schrijft op Marketingfacts persoonlijke brieven aan bedrijven en…

Je klant is de superheld van je merk

Klanten willen niet dat een merk ze het verhaal vertelt: ze willen zélf vertellen. Ze willen de held in hun…

Wat Ikea doet met klantenfeedback

Toen Victoria van Keulen twee jaar geleden bij IKEA verantwoordelijk werd voor de klantervaring in Nederland, vroeg ze de MT-leden…

Marketing-check: weet jij hoe je doelgroep beslist?

Het bereiken van de juiste doelgroep is een belangrijk onderdeel van een (online) marketingstrategie. Maar weet je ook hoe je…

Boon Edam: klantfocus en voorspellend vermogen creëeren met inbound marketing

Hoe een Nederlandse wereldmarktleider met marketingtechnologie meer klantwaarde creëertRegelmatig spreek ik mensen over de veranderingen in de b2b-markt en de…

Benut de kracht van klantfeedback

Gebruik alle bronnen, combineer en leer!We vertellen niets nieuws als we zeggen dat bedrijven het belang van customer experience onderschrijven.…

Kijken in het brein: de volgende stap in klantinzicht? [podcast]

Een gesprek over wat neuromarketing ons wel en niet gaat brengenWe zitten er allemaal met smart op te wachten: echt…