Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De creatie van meertalige content, zo doe je dat

Wanneer je een internationale doelgroep wilt bereiken, is het belangrijk je doelgroep te bereiken met unieke content in hun moedertaal. Wanneer…

Zó maak jij je tekst aantrekkelijk voor je lezers

Schrijf zoals je praat: 12 tips om je lezer te boeien en te bindenAls je tekstschrijver of 'contentcreator' bent, is het belangrijk…

Dankzij Tom Scott vrees ik voor mijn baan als contentmarketeer

Over artificiële intelligentie die teksten schrijftSchrijven is – net als nadenken over het bestaan, aan depressies lijden en lachen –…

Verschuil je niet achter woorden

Blijf jezelf, maar kill your darlingsEen rookgordijn van jargon, camoufleren met marketingtermen of schuilen in de bunker van beeldspraak. Waarom…

Vier cruciale tips voor het schrijven van een whitepaper

Je kunt het best met het laatste onderdeel beginnen: de activatieteksten waarmee de lezer wordt aangemoedigd om de whitepaper te…

Weg met wollige websites!

"Ik schrijf je een lange brief, want ik heb geen tijd voor een korte" - Blaise PascalHerken je dat: mensen…

SEA & SEO & Display & Copywriting Zijn (Alweer) Dood [Met Een AI-Twist]

"Geloof het of niet, maar bovenstaande uitspraken in de kop zorgen regelmatig bewust voor (verhitte) discussies binnen Traffic Builders. Er…

Doe eens aardig met klikvriendelijke copy

Voorkomen negatieve klantgedachtenHelpende content of microcopy is vaak in zowel toon als vorm onaardig. Onmenselijk zelfs. En dat terwijl deze…

Vijf tips om de juiste contentpartner voor je klantcase te kiezen

“De vorige keer dat ik een tekstschrijver voor een klantcase inhuurde, heb ik uiteindelijk toch bijna alles zelf geschreven. Uitleggen…

Hoe maak je een onweerstaanbare reclamezin?

Een pakkende pay-off, slagende slogan of tactvolle tagline willen we allemaal wel verzinnen. Maar makkelijk is het niet. Hoe raak…

Scoren met reclame, dat kun je écht niet alleen

Tien Dingen Die Ze Je Niet Vertellen Over Reclamemaken, Voordat Je Eraan Begint (2)Reclamemaker Herbert van Hoogdalem heeft de brandende ambitie om…

Schrijven voor een merk áls een merk

"Bijdehand chattende jongens en meisjes op de socialemediakanalen. Daarin zijn sommige bedrijven wel een beetje doorgeslagen"Er zijn van die teksten…