CTV-advertising verdringt mobile-advertisingDe manier waarop we televisiekijken is in de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Van veelal lineair kijken is er…
Het toonaangevende Amerikaanse onderzoeksbureau ABI Research maakte afgelopen week bekend dat contenteigenaren steeds vaker overgaan tot het aanschaffen van video-encoding-…
Woensdag j.l. publiceerde Liberty Global (de moedermaatschappij van UPC Nederland) de financiële cijfers over 2012. Het is met name interessant…
In de toekomst kan alles een display zijn. Zo ver zijn we echter nog lang niet. Voorlopig blijft het nog…
De opmars van online video zet soms ongemerkt, maar wel in alle hevigheid door. Volgens comScore worden er vier miljard…
Het bereik van TV, gecombineerd met de kracht van online. Kattenvoer-commercials alleen nog voor kattenbezitters. TV-spots op maat, afhankelijk van…
De sportzomer van 2012 is de ideale testcase voor vele mobiele, sociale en digitale initiatieven. Zo ook die van de…
Ooyala's Global Video Index Q1 2012 toont verdere groei online video In februari van dit jaar signaleerde Ooyala in haar…
Dat TV-kijken aan het veranderen is, hoeft geen betoog. Iedereen kent inmiddels producten en diensten als Uitzending Gemist, Apple TV,…
Martijn van Horssen (24i Media) over de toekomst van Connected TV Martijn van Horssen is new business manager bij 24i…
Is open source de oplossing voor Connected TV's? De BBC meldde vorige week, bij monde van Daniel Danker, dat de…
Google lijkt vastberaden in haar strategie, om hoe dan ook van Google TV een succes te maken. Tot heden zijn…