Fantastisch wanneer je een unieke boodschap kunt vertellen, maar laat het niet ten koste gaan van de relevantie. Maak je meer zorgen over een unieke manier van vertellen dan koste wat kost iets unieks vertellen.
Google Ads blijft zich ontwikkelen om bedrijven te helpen hun klanten te bereiken, ongeacht waar ze zich in de klantreis bevinden. Maar er is een groeiende vraag naar meer controle en inzichten in deze technologie.
In 2024 telde het reclamefestival in Cannes zo’n 27.000 inzendingen. En met honderden winnaars over 30 categorieën is het niet te doen om alle casefilms te kijken. Geen zorgen, ik help je met een selectie van de 7 winnaars die er dit jaar écht bovenuit springen.
Oké, zes gouden en één zilveren leeuw in, gewonnen op het reclamefestival van CannesVorig jaar zijn er helaas geen Cannes…
Volgens Radio 10 staat het getal 10 centraal in het leven van de luisteraar. Dus heeft het radiostation daar maar…
Kan het voedingsmerk ons overtuigen om anders te gaan eten?Ook Knorr mengt zich nu in het debat over duurzaam voedsel…
Mariëlle Rooswinkel (Karwei), Rik Ledder (TBWANeboko) en Marc van Eck (New Growth Strategies) over de nieuwe marketingformule van de bouwmarktketen:…
De tandpasta van Colgate kennen we allemaal, maar hebben we er ook een gevoel bij? Niet echt. Dat wil moederbedrijf…
Bestemmingsmarketeers werken samen om toerisme in eigen land te promotenDe toerisme- en gastvrijheidssector zijn, zoals we allemaal weten, hard getroffen…
"Als het er echt toe doet, is het de journalist die de juiste vragen stelt. De journalist onthult, duidt en…
“Alleen samen.” Zo luidt het motto van de marketingcampagne waarmee het kabinet-Rutte heel Nederland probeert te betrekken bij de bestrijding…
De bank die een bank zegt te zijn, maar geen bank isWaarom lanceert de Volksbank zo’n dure campagne om ons…