Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

7 Gouden Leeuwen met een oranje randje

Oké, zes gouden en één zilveren leeuw in, gewonnen op het reclamefestival van CannesVorig jaar zijn er helaas geen Cannes…

ReclameReview: Radio 10 biedt je Freedoooom

Volgens Radio 10 staat het getal 10 centraal in het leven van de luisteraar. Dus heeft het radiostation daar maar…

Hoe Knorr van plan is om je gedrag te veranderen

Kan het voedingsmerk ons overtuigen om anders te gaan eten?Ook Knorr mengt zich nu in het debat over duurzaam voedsel…

Karwei: emotie moet resulteren in omzet

Mariëlle Rooswinkel (Karwei), Rik Ledder (TBWANeboko) en Marc van Eck (New Growth Strategies) over de nieuwe marketingformule van de bouwmarktketen:…

ReclameReview: lach jij samen met Colgate om huisvaders, boksers en boeren?

De tandpasta van Colgate kennen we allemaal, maar hebben we er ook een gevoel bij? Niet echt. Dat wil moederbedrijf…

ReclameReview: #WelkomteruginNL, wordt de doelgroep hier warm van?

Bestemmingsmarketeers werken samen om toerisme in eigen land te promotenDe toerisme- en gastvrijheidssector zijn, zoals we allemaal weten, hard getroffen…

ReclameReview: wil de NVJ dat we klappen voor journalisten?

"Als het er echt toe doet, is het de journalist die de juiste vragen stelt. De journalist onthult, duidt en…

Kabinet-Rutte worstelt met crisiscommunicatie over coronavirus (en komt boven)

“Alleen samen.” Zo luidt het motto van de marketingcampagne waarmee het kabinet-Rutte heel Nederland probeert te betrekken bij de bestrijding…

Waarom maakt de Volksbank reclame voor de Volksbank?

De bank die een bank zegt te zijn, maar geen bank isWaarom lanceert de Volksbank zo’n dure campagne om ons…

Google Ads: dit moet je weten over de aangepaste dimensies

Het logische alternatief voor campagnelabelsSinds kort is er een nieuwe functionaliteit in bij Google Ads (in beta): de aangepaste dimensie.…

ReclameReview: Hé, #doeslief tegen hulpverleners!

Agressie tegen hulpverleners was acht jaar geleden al een hot item waar Stichting Ideële Reclame (SIRE) zich terecht druk over maakte,…

Hoe duur klinkt cognac?

Sonic branding met één enkele nootMuziek in campagnes kan zorgen voor sterke associaties. En natuurlijk het liefst met het merk…