Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Regie op marketing: hoe doe je dat?

Succesvolle bedrijven voeren sterkere regie op marketing. Maar hoe doe je dat? Een reeks over marketingregie.Bedrijven die over de laatste…

Digitaal Afrika komt Nederland helpen

Hoe Annika Visser en Wouter van Bockel met African Digitals Afrikaanse developers de kans geeft om voor Nederlandse opdrachtgevers te…

Zo kies je het perfecte creatief bureau

Succesvolle matchmaking begint ermee dat je als marketeer weet wat je zoekt. Wat is je vraag precies? Welke ontwerpdiscipline past…

De move naar in-house: digitale media in transitie

In-housing Onderzoek 2020Niks zo veranderlijk als de marketingwereld. Nieuwe trends en technologie volgen elkaar in een vlot tempo op. Marketeers…

Het roer om? Adverteerders als de nieuwe kapiteins

Steeds vaker staan adverteerders zelf aan het roer van de productie van marketingcampagnes in plaats van het reclamebureau. Met meerdere…

Corona in marketingland: samen op zoek naar zekerheid

Net als bij ons zal ook bij jou het virus zijn binnengeslopen. Wat in eerste instantie begon als iets vreselijks…

Design versus advertising: de grenzen vervagen

Creatieven van traditionele reclamebureaus stappen steeds vaker in de schoenen van designers en tegelijkertijd ontpoppen diezelfde designers zich tot volledige…

Online marketing in MKB: denk aan de basis

In de basis gaat het nog te vaak mis met de online marketing in MKB-land. Die conclusie trek ik na…

Reclame-pitch Albert Heijn is ondoordachte bikiniparade

Albert Heijn gaat "op zoek naar een onderscheidend campagne-construct" en schrijft daarvoor een pitch uit. Gaat het dan zo slecht…

Wat denken klanten van designbureaus nou écht?

Tien tips uit het onderzoek What Clients Think 2018Het onderzoek What Clients Think is voor de vijfde keer uitgevoerd. Gebaseerd op interviews…

Ivo Roefs (Dutch Digital Agencies): “De meest succesvolle merken houden koers”

Tot voor kort was Ivo Roefs topman ('co-CEO') van een van Nederlands grootste reclamebureaus (DDB & Tribal). Nu is hij…

Over bureaus, marketeers en het belang van scherpe positionering

Bert Hagendoorn over bureaupositionering, cultuur en het werken aan merk en marketingDe relatie tussen marketeers, marketingafdelingen en de creatieve bedrijven…