Je bekijkt een artikel van Qualifio
partner

8 interactieve marketingstrategieën voor hogere conversies #adv

3 juni 2021, 10:27

Bij Qualifio zijn we ervan overtuigd dat interactie de ROI van marketingactiviteiten verhoogt. We zijn niet de enige, volgens het Content Marketing Institute zegt 81% van de marketeers dat interactieve content beter de aandacht van de consument trekt dan statische content en 2x zoveel conversies genereert. In dit e-book delen we 8 strategieën om de conversieratio te verhogen.

Download de whitepaper

Qualifio is het SaaS-platform in Europa voor doelgroep inzichten, gegevensverzameling en interactieve marketing en loyaliteit. Qualifio stelt merken in staat enthousiaste community’s op te bouwen door klantbetrokkenheid en -loyaliteit gemakkelijk te maken. Wij voorzien merken van twee krachtige, elkaar aanvullende en gebruiksvriendelijke SaaS-platformen: Qualifio Engage, een platform voor gegevensverzameling en interactieve marketing, en Qualifio Loyalty, een op interactie-gebaseerd loyaliteitsplatform. Merken en mediagroepen als RTL, Unilever, L'Oréal, MediaMarkt, DailyMail, Decathlon, Nestlé en Lille OSC onderhouden dagelijks contact met hun doelgroepen dankzij Qualifio. Met het hoofdkantoor in Louvain-la-Neuve, België, heeft Qualifio ook kantoren in Frankrijk, Nederland en Spanje.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!