Je bekijkt een artikel van Qualifio
partner

8 interactieve marketingstrategieën voor hogere conversies

3 juni 2021, 10:27

Bij Qualifio zijn we ervan overtuigd dat interactie de ROI van marketingactiviteiten verhoogt. We zijn niet de enige, volgens het Content Marketing Institute zegt 81% van de marketeers dat interactieve content beter de aandacht van de consument trekt dan statische content en 2x zoveel conversies genereert. In dit e-book delen we 8 strategieën om de conversieratio te verhogen.

Download de whitepaper

 

Qualifio is het leidende Europese first- en zero-party dataverzamelingsplatform voor consumer brands. Marketing teams leren hun klanten kennen dankzij onze twee complementaire SaaS modules: 1 - Qualifio Engage stelt hun in staat engagement en dataverzameling te genereren door gebruik te maken van quizzes, games, enquêtes, winacties en meer dan 50 andere interactieve formats. 2 - Qualifio Loyalty geeft hun de mogelijkheid om leden te belonen en te segmenteren met behulp van loyalty programma’s die zowel klanteninteracties als aankopen belonen. Qualifio wordt gebruikt door meer dan 400 bedrijven wereldwijd zoals: Nestlé, L’Oréal, Unilever, PepsiCo, PSG, Disneyland, MediaMarkt, DPG Media, Talpa, Decathlon. Om meer te weten te komen, ga naar: Qualifio.com.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!