7 avondcolleges over customer experience management in theorie en praktijk! #adv

ISL
25 april 2019, 08:59

Wil je weten hoe je de beleving van je klanten een boost kunt geven? Binnenkort start het Institute for Service Leadership een nieuwe Collegereeks ‘De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk’. Zeven inspirerende avondcolleges, verzorgd door topdocenten van verschillende universiteiten en hogescholen. In de collegereeks wordt ingegaan op de vraag wat klantbeleving is, wat de factoren zijn die klantbeleving beïnvloeden, hoe de klantbeleving tot stand komt (online en offline), maar vooral ook op de vraag wat je als organisatie kunt doen om de klantreis en klantbeleving te optimaliseren en welke rol digitalisering en innovatie hierbij spelen. De collegereeks vindt plaats op de donderdag van 16.00 tot 19.00 uur. De reeks start op 16 mei.

Schrijf je nu in!

Het Institute for Service Leadership ontwikkelt leerervaringen die bedrijven, hun management en medewerkers uitdagen om te groeien en concurrerend te blijven in een steeds verder gedigitaliseerde wereld. Ons aanbod van programma's en cursussen streeft ernaar u met de nodige kennis en vaardigheden uit te rusten om dit veranderingsproces te (bege)leiden en een proces van levenslang leren te starten. Onze ambitie hierbij is dat het Institute for Service Leadership u de beste kennis en ondersteuning biedt om u te helpen bij het verkrijgen en behouden van een zinvolle en duurzame verbinding met uw klanten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!