6PACK kan succes ‘Yo Oma’-commercial niet aan

6PACK kan succes ‘Yo Oma’-commercial niet aan
, Upstream
@marcoderksen

Wegens enorm succes is de commercial (tijdelijk) van de website verwijderd

Schrijven we net vandaag een aardig stukje over het succes van de ‘Yo Oma’-campagne, blijkt vanavond de website plat te gaan vanwege het enorme succes. Daarmee wordt nog maar eens duidelijk dat we nog een lange weg hebben te gaan met internet.

Huh? Neukia.nl? Okay dan: douweegberts.wmv.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Internet is sowieso een houtje-touwtje-medium zolang we nog spreken in begrippen van "bandbreedte" en "dataverkeer". Over twintig jaar moeten ze aan papa vragen wat die woorden betekenen.

    Wat dit geval betreft, het is nu natuurlijk wel simpelweg een kwestie van "It adds to the mystery". Half Nederland speurt nu naarstig het web af op zoek naar dat ene filmpje. Zou haast een opzetje kunnen zijn :)

    geplaatst op
  • Het zou mij inderdaad helemaal niks verbazen als het pure opzet betreft. Ik kan me niet voorstellen dat DE in zo'n geval van 'teveel dataverkeer' niet in de buidel tast om er voor te zorgen dat de commercial online beschikbaar blijft. Door deze mededeling wordt je nog meer geprikkeld om het filmpje te pakken te krijgen.

    Is er niemand van de marketingafdeling van DE die dit weblog leest en een tipje van de sluier kan/wil oplichten? (desnoods over een tijdje als de hype weer iets is afgevlakt)

    geplaatst op
  • De aap is in ieder geval definitief uit de mouw: het is een opzetje van de DE-marketingafdeling

    Rutger Anema, brand manager DE: “Met behulp van deze campagne willen we jongeren op een originele en ludieke wijze confronteren met het merk Douwe Egberts. Via 6pack is dit een groot succes en nu vervolgen we de campagne met de door Icemedia verzorgde ringtones die via www.de.nl te downloaden zijn.”


    bron: Emerce: Ringtones rond Yo Oma van Douwe Egberts

    geplaatst op
  • @Anders, begrijp niet helemaal je reactie. Het is toch nooit beweerd dat DE hier zelf niet achter zat!? De video was het resultaat van een competitie georganiseerd vanuit 6pack maar zover ik weet was DE daar atijd van op de hoogte. Of heb ik nu een stuk van de film gemist?

    geplaatst op
  • Het is inderdaad een samenwerking tussen DE en 6pack. De film is wegens succes al een poos ook te bekijken op www.de.nl

    Grtz, Rutger Anema

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.